1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They came to the same conclu…

"They came to the same conclusion."

Fordítás:Ugyanarra a következtetésre jutottak.

February 16, 2014

5 hozzászólás


patti79

ugyanarra a következtetésre jutottak. betűről betűre ezt írtam, és nem fogadta el. jelentettem


Nikolett-S

ugyanarra a vegeredmenyre jutottak - conclusion szerintem inkabb vegeredmeny


hrvthv

ugyanazzal a következtetéssel jöttek <--- ez nem jó fordításnak?


RicIHARDIsoN

ugyanezt írtam, de ebben a kontextusban valszeg a fentit jelenti :) odajön - come to, valamire jut - come to


Panni729515

" ugyanezen következtetésre jutottak" ezt a magyar mondatot másként kellene fordítani. Szerintem nem, de hiába jelentem fülük botját sem hajlítják az elmúlt egy évben. Régebben ez még ment.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.