"Theycametothesameconclusion."

Fordítás:Ugyanarra a következtetésre jutottak.

4 éve

4 hozzászólás


patti79

ugyanarra a következtetésre jutottak. betűről betűre ezt írtam, és nem fogadta el. jelentettem

4 éve

Nikolett-S

ugyanarra a vegeredmenyre jutottak - conclusion szerintem inkabb vegeredmeny

4 éve

vi.hrvth
vi.hrvth

ugyanazzal a következtetéssel jöttek <--- ez nem jó fordításnak?

4 éve

RicIHARDIsoN

ugyanezt írtam, de ebben a kontextusban valszeg a fentit jelenti :) odajön - come to, valamire jut - come to

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.