"He is a military doctor."

Fordítás:Ő egy katonaorvos.

February 16, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


DvidKolbe

Nem értem miért nem fogadja el sekinek.


MozesTomi92

"Ő egy szanitéc" választ nekem elfogadta egyből


[törölt felhasználó]

    A tábor = camp


rolkabolka

    Katonai doktort irtam, az miert nem jo bakker... Tok idegesito neha ez a jatek


fectroll

    Rolka! Hát ne játsz és nyugodj meg! Különben is ez nem játék, hanem egy rendszer, mely segít az angol tanulásában.


algachips

    Ez nem jatek...


angi0317

    Mert ott van az "a" névelő szóval: a = egy, és az nem tetszik neki, hogy nincs ott az az egy... És hogy He is... -> ő egy katonai doktor...


Zoltan49

    Komolyan azt hallottam, miután már ismertem a jó mondatot, hogy noteri (a military helyett).


hildsipi

    Felcser nem jó?


DiamondLady13

    És miért nem jó a "doc" a doctor helyett. Ugyanazt jelenti csak rövidebb alakban.


szasziendi

    [ szanitéc = katonaorvos ] Tényleg elfogadhatónak kéne lennie.


54ny7

    jó lenne a doktor és orvos közt különbséget tenni


CzinegeFerenc

    A katonai szó helyesen így hangzik: Milicsry és notery !!!!!


GerleiIstv

    Hogy lesz a "military"-ből "nocseri"?? Más: a szanitéc nem orvos, hanem "Elsősegélyt nyújtó katona, aki segíti a harctéri sebesültek ellátását. " A felcser (feldcser) szintén nem orvosi végzettségű, hanem 2-3 éves szakképzettségű orvossegéd.


Gyrgyi100733

    Hát ez a nyafogo, érthetettlen kiejtésű lány még mindig itt dolgozik????? Rémes,tanulni tőle????????

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.