1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink."

"We drink."

Çeviri:Biz içeriz.

February 16, 2014

57 Yorum


oktay7542

Konuşan kişi daha net konussa 10 numara olur


Chrysalism_

Yabancılar seslendiriyor, normal gündelik yaşamlarında nasıl konuşuyorlarsa öyle seslendiriyorlar. Yani sana "daha net" konuşsalar yurt dışına çıkınca bir b*k anlamazsın kardeşim.


Azra812679

Biz şu an öğrenme aşamasındayız patır patır konuşma aşamasında değiliz ok?


Pinarnar1

Zaten patır patır konusmuyolar


duru_2003

Sonuna nokta koyunca yanlis diyo


sosyolojis

drink tekil değil mi neden içeriz deniyor s takısı alması gerekmezm mi?


Meryem665711

We biz demek o yüzden


kaanbelli0

Buyuk harf olmasada olu mu(olur)


mikrofonshow

bence cevap içeriz


berfiye

oktay bey kesin öyledir


TayfunKey

içiyoruz da olmalı.


jjklovespjm

Su konusanin dedigi biraz daha anlasilsa


citod

DOĞRU CEVAP NEDEN ALTINDA BELİRMİYOR


Deniz489061

biz içeriz yazdım hata verdi sıkıntı..


hira672817

sonuna nokta koyduğumda yanlış diyo


IdilEyllBa

bu kadının sesi anlaşılmıyo sanki şarkı söylüyo gibii


harun977161

içeriz i yanlış kabul etmesi yanlış bence


ilker4545

sacmalık kelimeyi ogretmeden kelimeyi veriyorsunuz


simazilan1

biz iççeriz cavap dogru


melisa612116

biz içeriz yazdım yine yanlış dedi? bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?


Mr.Beyin

biz içeriz yazdım büyük harf hatası var


Bilgesu252525

Aynen bide çok zorlaşıyoo


TahaBostan2

İllaki "biz içeriz" demenize gerek yok "içeriz" kelimesini kullansanız bile geçersiniz.


ceren793530

Bazen dedigini anlamiyo


fzehraminaz

doğru olduğu halde yanlış diyor


bedozeyno

Nasıl oldu bilemedim


MENEKE493078

Ben doğru diyorum ama anlamıyor.


Ebrar400335

Sorunun 2 Cevabı Var . 1. Biz içeriz 2. İçeriz


Aya11622

Cevap :biz iceriz bu kadar net neyini anlamadiniz


elihmdzade

Sesimi anlamiyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    We are drink olmaz mı??


lionkate9867

    Grubu olan var mı?


erhan860034

    We drink cirink olarak seslendirilmiş


feyza368941

    Sesimi anlamıyo ki!


bpofficial

    Hello We blackpink! We instagram profile: sooyaa_/jennierubyjane/lalalalisa_m/roses_are_rosie and blackpinkofficial We pinterest profile: lalalalisa_m/jennierubyjane/roses_are_rosie/soyaa_ We duolingo profile: lalalalisa_m/roses_are_rosie/sooyaa_/-jennie_ruby_jane- Follow pls! We youtube channel: blackpink/lilifilm We tiktok profile: blackpinkofficall We vlive profile: blackpink/lalalalisa_m/roses_are_rosie/sooyaa_/jennierubyjane Follow! Thank you! And I LOVE YOU TURKEY


ate128632

    Soluyorum yanlis diyo sinir oldun bide dogru soluyorum


Emrah211284

    Ben drink dedim zataten


Elanur3356

    Sürekli aynı şeyler


NisaKo11

    Acaba ne icer içkimi?


Sleepandaa

    Aga noluyo aga bir çift ingilizce öğrenmeye çalışan insan wow


mavisimpolat

    Aynen öyle çok güzel söylemiş


mavisimpolat

    Bn sana katılıyorum

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.