1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink."

"We drink."

Çeviri:Biz içeriz.

February 16, 2014

44 Yorum

Konu önem sırasına göre

oktay7542

Konuşan kişi daha net konussa 10 numara olur

April 9, 2016

Chrysalism_

Yabancılar seslendiriyor, normal gündelik yaşamlarında nasıl konuşuyorlarsa öyle seslendiriyorlar. Yani sana "daha net" konuşsalar yurt dışına çıkınca bir b*k anlamazsın kardeşim.

August 5, 2019

ElifOkur9

Aynen

April 10, 2019

ElifOkur9

Belli değil ne dediği

April 10, 2019

duru_2003

Sonuna nokta koyunca yanlis diyo

April 21, 2015

kaanbelli0

Buyuk harf olmasada olu mu(olur)

January 25, 2015

basak1907b

olur

October 20, 2015

KaanOski03

Yanlışlıkla s ye bastım yaaa

July 4, 2016

mikrofonshow

içeriz cevap

July 20, 2016

mikrofonshow

bence cevap içeriz

July 20, 2016

berfiye

oktay bey kesin öyledir

October 2, 2016

sosyolojis

drink tekil değil mi neden içeriz deniyor s takısı alması gerekmezm mi?

October 26, 2016

ahmethakanaslan

cevap biz içeriz

December 12, 2016

TayfunKey

içiyoruz da olmalı.

January 2, 2017

ceydasoylu

BÜYÜK HARFLE YAZINCA YANLIŞ DİYO

January 4, 2017

quickwaffle

duru aynen

January 5, 2017

quickwaffle

pezevenk duolingo

January 5, 2017

jjklovespjm

Su konusanin dedigi biraz daha anlasilsa

March 17, 2017

citod

DOĞRU CEVAP NEDEN ALTINDA BELİRMİYOR

May 21, 2017

Deniz489061

biz içeriz yazdım hata verdi sıkıntı..

June 8, 2017

hira672817

sonuna nokta koyduğumda yanlış diyo

June 28, 2017

DarkPhoenx

ay

June 28, 2017

IdilEyllBa

bu kadının sesi anlaşılmıyo sanki şarkı söylüyo gibii

June 29, 2017

harun977161

içeriz i yanlış kabul etmesi yanlış bence

July 10, 2017

ilker4545

sacmalık kelimeyi ogretmeden kelimeyi veriyorsunuz

July 22, 2017

simazilan1

biz iççeriz cavap dogru

August 30, 2017

melisa612116

biz içeriz yazdım yine yanlış dedi? bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?

September 10, 2017

Mr.Beyin

biz içeriz yazdım büyük harf hatası var

September 12, 2017

Emre971453

soru problemli

September 21, 2017

Bilgesu252525

Aynen bide çok zorlaşıyoo

November 21, 2017

Bilgesu252525

Bencede

November 21, 2017

TahaBostan2

İllaki "biz içeriz" demenize gerek yok "içeriz" kelimesini kullansanız bile geçersiniz.

February 2, 2018

FatmaPnara

Cok guzeklll

March 26, 2018

ceren793530

Bazen dedigini anlamiyo

July 1, 2018

zehraminaz

doğru olduğu halde yanlış diyor

December 5, 2018

bedozeyno

Nasıl oldu bilemedim

January 21, 2019

MENEKE493078

Ben doğru diyorum ama anlamıyor.

January 24, 2019

Ebrar400335

Sorunun 2 Cevabı Var . 1. Biz içeriz 2. İçeriz

March 19, 2019

Aya11622

Cevap :biz iceriz bu kadar net neyini anlamadiniz

April 8, 2019

ElifOkur9

Sen içer

April 10, 2019

zehra143284

içiyoruz

May 2, 2019

elihmdzade

Sesimi anlamiyor

June 2, 2019

Leyla391255

We are drink olmaz mı??

June 19, 2019

Serhatzdil1

Aynen

August 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.