"Wedrink."

Çeviri:Biz içeriz.

4 yıl önce

36 Yorum


oktay7542

Konuşan kişi daha net konussa 10 numara olur

2 yıl önce

duru_2003

Sonuna nokta koyunca yanlis diyo

3 yıl önce

mikrofonshow

bence cevap içeriz

2 yıl önce

kozanli

Buyuk harf olmasada olu mu

4 yıl önce

ElaNaz15

Kesin olur

3 yıl önce

ahmethakanaslan

olur

2 yıl önce

oguzbayrak

evet

1 yıl önce

kaanbelli0

Buyuk harf olmasada olu mu(olur)

3 yıl önce

basak1907b

olur

3 yıl önce

KaanOski03

Yanlışlıkla s ye bastım yaaa

2 yıl önce

mikrofonshow

içeriz cevap

2 yıl önce

berfiye

oktay bey kesin öyledir

2 yıl önce

sosyolojis

drink tekil değil mi neden içeriz deniyor s takısı alması gerekmezm mi?

2 yıl önce

ahmethakanaslan

cevap biz içeriz

2 yıl önce

TayfunKey

içiyoruz da olmalı.

2 yıl önce

ceydasoylu

BÜYÜK HARFLE YAZINCA YANLIŞ DİYO

2 yıl önce

quickwaffle

duru aynen

2 yıl önce

quickwaffle

pezevenk duolingo

2 yıl önce

jjklovespjm

Su konusanin dedigi biraz daha anlasilsa

1 yıl önce

citod

DOĞRU CEVAP NEDEN ALTINDA BELİRMİYOR

1 yıl önce

Deniz489061

biz içeriz yazdım hata verdi sıkıntı..

1 yıl önce

hira672817

sonuna nokta koyduğumda yanlış diyo

1 yıl önce

Alihaydarpolat

ay

1 yıl önce

IdilEyllBa

bu kadının sesi anlaşılmıyo sanki şarkı söylüyo gibii

1 yıl önce

harun977161

içeriz i yanlış kabul etmesi yanlış bence

1 yıl önce

ilker4545

sacmalık kelimeyi ogretmeden kelimeyi veriyorsunuz

1 yıl önce

simazilan1

biz iççeriz cavap dogru

1 yıl önce

melisa612116

biz içeriz yazdım yine yanlış dedi? bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?

1 yıl önce

Mr.Beyin

biz içeriz yazdım büyük harf hatası var

1 yıl önce

Emre971453

soru problemli

1 yıl önce

Bilgesu252525

Aynen bide çok zorlaşıyoo

1 yıl önce

Bilgesu252525

Bencede

1 yıl önce

TahaBostan2

İllaki "biz içeriz" demenize gerek yok "içeriz" kelimesini kullansanız bile geçersiniz.

11 ay önce

FatmaPnara

Cok guzeklll

9 ay önce

ceren793530

Bazen dedigini anlamiyo

6 ay önce

zehra191616

doğru olduğu halde yanlış diyor

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.