"Ihaveagreenturtle."

Fordítás:Zöld teknősöm van.

4 éve

8 hozzászólás


bizanc

Miért nem jó az? hogy nálam van egy zöld teknős?? Ha eddig az I have- jelenthette hogy nálam van???

4 éve

cicus150

Nem értem mi volt a baj,én úgy írtam le amit Duo :-"kijavított"! Azt írtam, hogy Van egy zöld teknősöm. Nagyon megöszönném ha valaki elmagyaráná ezt! Köszi, cicus150

4 éve

VerboCsalka

Ez teljesen hihetetlen. A Duo néha rossz válaszokat ad.

4 éve

kaizermate

Jelncsd be!

3 éve

kaizermate

Jelencsd fel! XD XD

3 éve

EditCseh

nem hiba, csak "tyelo" -nak hangzik a "turtle" - hogy kell helyesen ejteni ezek után?

3 éve

cegledbabyster

ekezet nelkul most nem fogadta el

2 éve

Gymnastical
Gymnastical

Why does a not precede zöld

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.