1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They will have chosen to be …

"They will have chosen to be friends."

Překlad:Oni si zvolí být přáteli.

October 25, 2016

13 komentářů


ErikaSuchn

Zvolí si, zda budou přáteli...

November 29, 2016

ViktorUksa

Chtěl bych se zeptat, proč neuznává ...být kamarádi. Friend = kamarád a friends nikoli?

February 9, 2019

Honza45

Možná kdybyste napsal:...být kamarády, tak by to mohlo projít. (?)

February 9, 2019

EvaGregoro2

překlad nelze v češtině vůbec použít, musí znít "Vyberou si přátele"

October 25, 2016

widle

Tahle věta je poněkud vykonstruovaná, ale rozhodně neznamená "vyberou si přátele". Znamená spíš, že se rozhodnou být přáteli.

October 25, 2016

EvaGregoro2

V tom případě je nutno přeložit : Stanou se přáteli

October 26, 2016

Jenda-48

Já navrhuji česky přijatelnou větu " Oni se rozhodnou, zda budou přáteli" Nechci polemizovat o přesnosti překladu, ale takto se česky mluví a smysl věty to nemění.

June 26, 2017

Dasa63

OK, pak nechápu, proč to není přeloženo jako Oni se rozhodnou stát přáteli

February 9, 2019

Honza45

S tím bych se snad ani netrápil. Až budeme překládat anglické romány, tak si vybereme takovou formulaci, která se nám bude líbit, ale Doulingo je bohužel jen mašina. Přesto veliké díky všem moderátorům.

February 9, 2019

Hanka676425

Cokoliv namluvím, je mi schváleno jako správná odpověď. Tak zkouším říkat úplně jiná slova a zase se mi objeví správná odpověď.

March 31, 2018

Jenda-48

Máte štěstí a vynikající mikrofon......

March 31, 2018

PavelHladi3

Oni si vybrali být kamarády. Toto je snad take správně!

February 26, 2019

widle

Nesedí čas. Předbudoucí čas se nedá překlàdat minulým.

February 26, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.