Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"They will have chosen to be friends."

Překlad:Oni si zvolí být přáteli.

před 1 rokem

9 komentářů


ErikaSuchn

Zvolí si, zda budou přáteli...

před 1 rokem

EvaGregoro2

překlad nelze v češtině vůbec použít, musí znít "Vyberou si přátele"

před 1 rokem

widle
widle

Tahle věta je poněkud vykonstruovaná, ale rozhodně neznamená "vyberou si přátele". Znamená spíš, že se rozhodnou být přáteli.

před 1 rokem

EvaGregoro2

V tom případě je nutno přeložit : Stanou se přáteli

před 1 rokem

widle
widle

Z toho není zřejmé to, že je to jejich vlastní volba.

před 1 rokem

Jenda-48

Já navrhuji česky přijatelnou větu " Oni se rozhodnou, zda budou přáteli" Nechci polemizovat o přesnosti překladu, ale takto se česky mluví a smysl věty to nemění.

před 1 rokem

Honza45

Podle smyslu púvodní vēty bych namísto "zda" napsal "že".

před 11 měsíci

Hanka676425

Cokoliv namluvím, je mi schváleno jako správná odpověď. Tak zkouším říkat úplně jiná slova a zase se mi objeví správná odpověď.

před 4 měsíci

Jenda-48

Máte štěstí a vynikající mikrofon......

před 4 měsíci