1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das ist nicht hoch."

"Das ist nicht hoch."

Çeviri:Bu yüksek değil.

October 25, 2016

5 Yorum


Elnur572245

Yüksek sadece bir yönde belirtile bilir yüksek didiyin zaman bir anlam geliyor akla , uzun denince hər anlamda işlenmekdedir mesela : elbise uzun ,merdiven uzun uzun kollu tişört mesela


brahimFaru

Birisi bana uzun ile yüksek arasındaki farkı açıklasın


Kbbahar

Birşey soracağım uzun birisine "Sen uzunsun." mu dersiniz yoksa "Sen yükseksin." mi??


HayPeri

(Uzun yatay, yüksek dikey ) uzunluk


GACHA_SEMA-ytube

Lütfen bana lingot verin bana şu an çok lazım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.