"Do we have white bedsheets?"

Fordítás:Vannak fehér lepedőink?

February 16, 2014

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


SndorCzirb

A többeszámú fordítás szereintem magyarul erőltetett


Zengo20070719VVV

Egyes számban is elfogadta


aptg.gabi

Amit leírtál nyelvtanilag szigorúan egy lepedőre vonatkozik, ami a mi tulajdonunk és fehér.


KlriPenyig

Egyáltalán nem lehet hallani a végén a többes szám "s" hangját!


JULIANNA110742

Miért nem érthető a többes szám? Nem csak ennél a kérdésnél!


Vlacus9

Az ágyneműt sem fogadta el :-(


Husika33

Ha már bedsheetet írnak, akkor fogadják el az ágylepedőt. Jelentem.


esponta

Hol van a jelzés ,hogy több lepedőről kérdez?


Harga

"Do we have white bedsheets? " - A közvetlenül a kérdőjel előtti s betű a többes szám jele.


GerleiIstv

A SZTAKI szótár szerint lepedő = bed-sheet, azaz nem írják egybe! Egyébként a Duo egyesszámban: Van fehér lepedőnk? is elfogadta.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.