"Dowehavewhitebedsheets?"

Fordítás:Vannak fehér lepedőink?

4 éve

13 hozzászólás


SndorCzirb

A többeszámú fordítás szereintem magyarul erőltetett

3 éve

aptg.gabi

Amit leírtál nyelvtanilag szigorúan egy lepedőre vonatkozik, ami a mi tulajdonunk és fehér.

1 éve

Gri48miKeCUS

nekünk fehér lepedőink vannak?? Miért nem fogadja el??

4 éve

kaldina

mert különbség van a két mondat között. vannak (a színesek közt) fehér lepedőink? (tehát van legalább pár fehér is) vagy nekünk minden lepedőnk fehér, azaz csak fehér lepedőink vannak? érted így? :)

4 éve

cedv37

és hogyan hangzana az ő mondata angolul ?

4 éve

Harga
Harga

Határeset. Akár el is fogadhatná. Jelezd nekik.

4 éve

caissa86

Azért, mert kérdőmondat :)

2 éve

caissa86

Az Ön mondata pedig egy kijelentő mondat.

2 éve

Vlacus9

Az ágyneműt sem fogadta el :-(

3 éve

Husika33

Ha már bedsheetet írnak, akkor fogadják el az ágylepedőt. Jelentem.

3 éve

esponta

Hol van a jelzés ,hogy több lepedőről kérdez?

1 éve

Harga
Harga

"Do we have white bedsheets? " - A közvetlenül a kérdőjel előtti s betű a többes szám jele.

1 éve

esponta

Köszönöm a segitséget:bedsheet az lepedő,bedsheets az lepedők! Ezt eltévesztettem sajnos.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.