A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The sheet"

Fordítás:Az ív

1
4 éve

14 hozzászólás


BudaiAladar

Az iv a papír mennyiségére utal.. Szeritem itt nem egyenlő a papír szó jelentésével.

2
Válasz1 éve

BudaiAladar

16 hajtott lap egyben 1 iv.

2
Válasz1 éve

kogu4
kogu4

I write on white sheets of paper. Fehér papírlapokra írok.

2
Válasz5 hónapja

oregkvinto

nekem elfogadta a lepedőt! a lap szó sajnos eszembe sem jutott!azért vagyunk bajban mert milyen lap?asztallap,könyvlap stb. ! a lapra az általános ismereteim szerint a page szót is használják!várom a segítségeteket!!

1
Válasz4 éve

Gri48miKeCUS

miért nem fogadja el a lepedőt is??? A ti szótáratokban is szerepel mindkét szó!!!

0
Válasz4 éve

szekeres.b

Lepedö= bedsheet

5
Válasz4 éve

RkaKupsza

Most ív vagy lap?!?!

0
Válasz2 éve

Tamas51

Mind a kettő. Egy ív papír vagy egy papírlap.

2
Válasz2 éve

kalandfereg

a lap-nak fordítottam, de hibásnak vélte... szótári alakban lapot is jelent, így jelentettem .

0
Válasz1 éve

BodrogiErz

Pontosan azt írtam be, ami megjelent a megoldásban, mégsem fogadta el, legalább tízszer írtam be pontosan.

0
Válasz1 hónapja

SzabCsaba9
SzabCsaba9

'A lap' - el kene fogadnia.

-1
Válasz1 éve

Cseresznyeskert

a lap- ot el kellene fogadni

-1
Válasz1 éve

AnnaNagy3

Az ívet sem fogadja el

-1
Válasz1 éve

szenasimre

az angol nyelvű excel sheet-et magyarra munkalapra fordítják. Viszont a munkalapot nem fogadja el. Why?

-6
Válasz3 éve

Kapcsolódó fórumok