"The sheet"

Fordítás:Az ív

4 éve

10 hozzászólás


BudaiAladar

Az iv a papír mennyiségére utal.. Szeritem itt nem egyenlő a papír szó jelentésével.

1 éve

BudaiAladar

16 hajtott lap egyben 1 iv.

1 éve

kogu4
kogu4

I write on white sheets of paper. Fehér papírlapokra írok.

8 hónapja

oregkvinto

nekem elfogadta a lepedőt! a lap szó sajnos eszembe sem jutott!azért vagyunk bajban mert milyen lap?asztallap,könyvlap stb. ! a lapra az általános ismereteim szerint a page szót is használják!várom a segítségeteket!!

4 éve

Gri48miKeCUS

miért nem fogadja el a lepedőt is??? A ti szótáratokban is szerepel mindkét szó!!!

4 éve

szekeres.b

Lepedö= bedsheet

4 éve

RkaKupsza

Most ív vagy lap?!?!

2 éve

Tamas51

Mind a kettő. Egy ív papír vagy egy papírlap.

2 éve

kalandfereg

a lap-nak fordítottam, de hibásnak vélte... szótári alakban lapot is jelent, így jelentettem .

2 éve

BodrogiErz

Pontosan azt írtam be, ami megjelent a megoldásban, mégsem fogadta el, legalább tízszer írtam be pontosan.

4 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.