A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What is a woman?"

Fordítás:Mi a nő?

4 éve

15 hozzászólás


joye23
joye23

Elég értelmetlen...

4 éve

Judy597

milyen egy nő miért nem jó?

4 éve

OldAkita

Ha közvetlen főnév előtt áll a "what" akkor "milyen"-t is jelenthet, de itt nem. Egyébiránt a kérdés egyáltalán nem értelmetlen, gyorsan meg is válaszolom. A férfi számára a minden. Nélküle sivár, szürke és értelmetlen az élet. Vele pedig kín, nyűg, átok és pokol :)

4 éve

EszterZubor

Nekem se fogadra el.jelentsd be én is azt fogom

4 éve

drenko

Bagoly néha értelmetlen vagy

4 éve

teresagot-45.

a woman= egy nő the woman= a nő vagy nem?

3 hónapja

zoliart

mi a nő? jenő

4 éve

FurtosAran

Mi ez a nő? miért nem jó?

4 éve

Faubl

Valaki okosabb megmagyarázhatná!

4 éve

RicIHARDIsoN

"Mi egy nő?" Lehet, hogy előbb magyarul kellene megtanulnom? :D

4 éve

MriaFekete3

"a woman" az nem " egy nő" -t jelent?

2 hete

edit1950

mi erz a baromság

4 éve

annaparilla

Mi a nő? Eléggé értelmetlen.

3 éve

vivi1003

De az is nem azt jelenti hogy ez? :OO

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

angolul az "is" az van-t jelent

4 éve