A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Vedd el és edd meg!"

Fordítás:Take it and eat it!

4 éve

13 hozzászólás


tapir23

Mindkettőtökkel egyetèrtek!

4 éve

ZoltanRab

ez nem ér! leírtam a jót, de azért megnéztem, hogy mit ír a "vedd el"-re és azt írta, hogy take off gondoltam vmi kifejezés lehet (am meg is lepődtem, mert tudtam, hogy azt jelenti, hogy leszállni).... és aztán meg hibás :/

4 éve

GERYasd

hogyan tartozik ez a dátum es időhöz???

2 éve

Nigaaks

mi a francért írja alá hogy take off?

4 éve

katonaeviii

Meg az el szó alá hogy away de el se fogadja

4 éve

nagyi60

ez szívás volt

4 éve

tezsparker

Én is csatlakozom

4 éve

nagyi60

ehhez én is de sokszor van hogy az aláírás félreérthető, sok kis életem ment már el miatta. Amikor bizonytalan vagyok megnézem a fordítót, de most nem hittem neki.

4 éve

suvkat

én is ráfáztam

4 éve

Olivery0213

én meg aláfáztam :D

4 éve

Csacsika2

Take it and eat it ! -elfogadta-

3 éve

Urubil3000

Az mier nem jo hogy vedd el ... Nem tudom írjatok vissza

2 éve

HajniPuszt

"You take it and eat it "- ezt nem fogadta el :/

8 hónapja