1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Vannak szoknyáik."

"Vannak szoknyáik."

Fordítás:They have skirts.

February 16, 2014

7 hozzászólás


KrisztinKr1

they have a skirts. Ez miért nem jó?


derhibogab

mert nem "egy" szoknyáik vannak, csak szoknyáik. Az a határozatlan névelő .... :)


KrisztinKr1

értem, köszönöm


Attila.Rupert

Akkor inkább They have some skirts


PollenSky

mert a többes szám elé nem rakunk a-t...


KrisztinKr1

logikus értem köszönöm :)


SzcsPollaE

Mi az a got skirts? Azt írja They have got skirts. Vannak szoknyái.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.