"Not necessarily"

Çeviri:Şart değil

4 yıl önce

32 Yorum


najaftom

Ile de degil "yanlis?

4 yıl önce

Zeynepztrk10

mecburi değil neden kabul etmedi

3 yıl önce

tansudasli

not mandotary

onun ingilizcesi

4 ay önce

mostradamos

gereksiz yazdım neden kabul edilmedi?

3 yıl önce

frottce
frottce

Not necessary deseydi, gereksiz anlamına gelirdi. Fakat burada not necessarily diyor. Aradaki farka dikkat edin.

3 yıl önce

direnpena

Not necessary gerekli değil demektir. Gereksiz ise unnecessary. Not necessarily ise olmasa da olur, şart değil anlamlarına geliyor.

2 yıl önce

NLGNSRMN

gereklilik değil yazdım- ki şart değil ile tamamen aynı ama onu da kabul etmedi

1 yıl önce

tansudasli

alakası yok

4 ay önce

tnrant

önemli değil neden kabul edilmedi

3 yıl önce

tansudasli

not important

4 ay önce

CemalASLAN

Anlamında neden ille de yazıyor. Gerekli de yazılmalı.

4 yıl önce

metin8185

Olmasa da olur u kabul etmedi

3 yıl önce

BadWolfDW

Neden 'necessary' değil 'necessarily' kullanıyoruz? Kullansak ne olur?

3 yıl önce

BerfinTanr1

Gerek yok neden kabul edilmedi??

1 yıl önce

alican.dem

ille de değil dedim yemedi :)

3 yıl önce

tansudasli

öle bişey mi var

4 ay önce

akilopanta

kelimeyi yazmak zor. necessarily'i hep yanlış yazıyorum.

3 yıl önce

tayfur.2017

illede değil de olması gerekmez m

3 yıl önce

Alibaris123

Şart değil DEMEKDE OLABİLİR

3 yıl önce

aura327365

Mecbur değil dedim kabul etmedi

3 yıl önce

soneralasan

Gereği yok yazdim olmadi

3 yıl önce

beratakyuz

Mecburi değil?

3 yıl önce

bsaridede

"hayır gerekli değil" cevabını da kabul etmeli

2 yıl önce

mpextreme

Necessarily =ille de dediniz, bu da "ille de değil " olmalıydı :) :) :)

2 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

"Koşulsuz" niye olmadı

2 yıl önce

mars666
mars666

""İlle de şart değil "" cevabını kabul etmedi

1 yıl önce

alibutik

lazım değil desek olmuyor mu?

1 yıl önce

Mertcan662005

gerekli bir şey değil ve şart değil aynı değilmi

1 yıl önce

Zeynep628541

İlle de değil niye kabul etmiyor

1 yıl önce

Mehmet_Can_

'Gerek yok' neden olmadı ?

1 yıl önce

tansudasli

no need

4 ay önce

Mahmad999
Mahmad999

Ben Tacikistanliyim farsi dili yum türk dilindeki öğrenmek için çok farsi kelimeler görüyorum ben çok mutluyum ))))

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.