A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He will have taken our bag."

Fordítás:Addigra már el fogja venni a táskánkat.

4 éve

22 hozzászólás


GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Eddig az össze mondatba belecsempészték a "majd "szót ebbe a szerkezetbe. "Addigra már elveszi a táskánkat majd." most a majd szócska miatt rontottam. Hozzáteszem, hogy ezeknél magyartalanabb mondatokat nagyon ritkán hallok, és csak megalkuvásból vagyok hajlandó ilyen szörnyűségeket leírni.

3 éve

basszus-kulcs

Szintén zenész! :)

3 éve

tamasb

Ez egyertelmuen you!!!

4 éve

BLacee
BLacee

Teljesen "you"! De jelentetted te is ugye? Mert ha csak ide írjuk ki akkor soha nem javítják! ;-)

4 éve

clouddragon

tényleg, lassítva már nem :)

4 éve

Galistvan

A csomag is jó kellene legyen.

9 hónapja

miklos44

Szövegkörnyezet nélkül elég mesterkélt a befejezett jövő magyarra fordítása. Éppen ezért talán az "addigra" mellett az "addigra" mellett az "előtte" is alkalmazható lehetne.

4 éve

szabob74

A Báti-Véges Angol nyelvkönyvben a "már" szót használja az addigra helyet. Nekem ez szimpatikusabb, jobban illik a magyar nyelvhez, sajnos a Duolingo nem fogadja el csak az addigra már-al együtt, ami az én fülemet sérti. Maga a már szó is kifejezi a két jövő idejű cselekvést, amelyek közül az egyik előbb fog megtörténni, mint a másik.

2 éve

ekisz
ekisz

el fogja addigra venni a táskánkat - nem fogadta el :((

4 éve

dnrenti

Azt irja : szatyrot... befosok

3 éve

Sornyul
Sornyul

Nemar, hogy nem veszi be a British English-t! :(

1 éve

jokutine

Addigra már ő el fogja vinni miért nem jó?

4 éve

49katirozsnyone

Ha el fogja venni a taskankat az un. Helyes forditas, miert will have? Siman a will is eleg volna. Ossze vissza fordittatjatok a will have-t.

2 éve

wegman8

El fogja venni a táskánkat .

1 éve

Sztankay54

Ez a majd nagyon rosszul hangzik a magyar fordításban

1 éve

PopaDomoko
PopaDomoko

Miért nem jó a táskáinkat?Zacskóinkra javíotta ki a tákáinkat...:(

7 hónapja

Serkosaker

Javítani kéne, mert magyarul helytelen a "majd" szó a mondatban.

6 hónapja

PlErds2
PlErds2

Addigra már elviszi majd a csomagunkat.... Javaslom elfogadásra...

6 hónapja

JzsefDeme

Nekem a csomagot javította szatyorra! Nemán!

5 hónapja

GerleiIstv

A lecke szerint: Addigra el fogja vinni a szatyrunkat. A megbeszélés szerint: Addigra már el fogja venni a táskánkat. Az még csak hagyján, hogy mi a "bag" jelentése, de hogy az angolban mindegy, hogy "elviszi" vagy "elveszi" az kissé furcsa!?

5 hónapja

Kockasful7

Komolyan szatyor a bag????

4 hónapja

dani-Florea

Bag azt is jelenti hogy csomag...

4 hónapja