1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I ate fish."

"I ate fish."

Fordítás:Halat ettem.

February 16, 2014

11 hozzászólás


GbornSzab

I eat (i:t) fish.-t lehet hallani


tercsiemi

Én azt írtam: "ettem halat" és azt hibásnak vette, pedig az is értelmes mondat szerintem :D


Shibelion

Jelentsd nekik.


aptg.gabi

már elfogadja :)


johalasz46

Hm. Itt nem számit, hogy megszámlálható a hal? - Nem baj, majd a gyakorlati élet megtanit...


ironcameleon

Csak akkor megszámlálható, ha ott fickándozik a tányérodon.
A halhús megszámlálhatatlan.


vasvariistvan

Jó kérdés, de én sem tudom a választ.


vasvariistvan

Kalandvágyból kipróbáltam a halakat is, de nem vette be.


ironcameleon

A "fish"-nek a többes száma is "fish".
A "fishes" többféle halat, különböző halfajtákat jelent.


Harga

Anyagnévként nem megszámlálható. Lehet, hogy egy 100kg-os harcsából kaptam 10dkg-ot, az hány darab?


Kekybri

most komolyan azt írtam halat ettem. nem fogadta el erre az írja a helyes halat ettem...most akkor mi van ??

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.