1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Franciaországból származunk."

"Franciaországból származunk."

Fordítás:We are from France.

February 16, 2014

18 hozzászólás


AgnesBedo

Az, hogy mi Franciaországból jöttünk, még nem jelenti azt, hogy onnan is származunk. Szerintem. Bár lehet, hogy akkor "are coming" lenne, vagy valami más igeidő. Vélemények?


Harga

Ez egy kifejezés amit az angolok így használnak, nincs értelme logikázni.


gsziszi

Nem jelezni kell, hanem megtanulni, ahogy épp teszed is...:)


nagyenyed

nekem azt fogadta el, hogy "we are from France"


affy

Nekem meg nem fogadta el onmagaban, mert a "we come from" is jo szerinte. Irtam mar maskor is, hogy a kifejezeseket valahogy jelezni kellene. (Varom mar, hogy mikor jon a "let the cat out of the bag", es a szomoru kommentek, hogy a "kiengedi a macskat a zsakbol" miert nem jo??).


SztanaAnna

Nekem már elfogadta.


fugeiz

Nem fogadta el azt, hogy We are from france, holott a megoldásban szerepel:(


Harga

Próbáld ezt: We come from France.


nagyenyed

lehet, hogy a kis f miatt?


Leving

We are from France . This is the only answer. :) Or not?


aptg.gabi

Mi a különbség három angol mondat között, ha: 1. (Magyar vagyok, de ) FRANCIAORSZÁGBÓL JÖVÖK.. (haza) 2. Francia (állampolgár) vagyok. 3. Franciaországból származom. Valaki tud segíteni? Előre is köszi! :)


freemail.hu

belemagyarázható, hogy a from és a come is jó, de ha a McDonaldsból jövök az nem jelenti azt hogy onnan is származok.


aptg.gabi

McDonalds ország a túlsúlyosak országa! :)


szaboevii

Mi angol órán úgy tanultuk h "in"-T is raktunk bele


Sztankay54

A we come.........az azt jelenti,hogy jövünk,attól még lehetünk tinbuktuiak..


nagyi60

Nekem is hiányzott az are, de nem volt a szavak között.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés