1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A period of time"

"A period of time"

Fordítás:Egy időszak

February 16, 2014

21 hozzászólás


Leving

Érthetetlen ez a pár szó egymás után. Talán ha mondatban látnánk ... nem?


MoniMarton

Ez megint övön aluli!


ElyrElenyr

Szerintem az időtartam is jó lenne ide. Vagy, ha nem, miért igen!? :D


derhibogab

Jól megaszondották.... :)


puskaskati

Ja! Szép kimagyar fejezéssel! :)


Leving

néha azt gondolom, egy komplett mondatból vagdos itt ki valaki részeket, azért érthetetlen. Persze így nehéz egyértelműen lefordítani.


Janesz7

A period-ot érteni lehetetlen! Én teljesen mást hallottam! Szőrnyű a kiejtés! Pured-et hallottam, persze rosszul. Szerkesztők ezen változtatni kellene szerintem!


sopron95

Az idő egy szakasza miért nem jó?


Pola51

Nekem elfogadta.


Tibor0414

az" egy ideig" miért nem jó?


gsziszi

Mert nem azt jelenti. A for a while amire te gondolsz


Lona08

egy korszak miért nem jó?


gsziszi

mert az máshogy van (era) - persze helyettesíthető lenne, de az a cél, hogy pontosan fordítsunk, tanuljuk meg tökéletesen. mondjuk ha nekem kéne bírálni elfogadnám :)


senorana

az egy időszak az "a period", itt a helyes kifejezés az egy idő korszaka, mivel ott az of-os birtokviszony!!!!


janicu

Egy periódus az időből. Nem fogadta el, de miért nem jó?


IdunLilith218

Az idő egy korszakát miért nem fogadja el? Az idő egy időszaka nagyon értelmetlennek hangzik.


Geza895572

A period az egy idoszak A period of time az( egy ideig )


krezso

Időtartam. Ilyen egyszerű. :)


TthKlmn

Egy idő időszaka az egy időszak!


Mrk836480

Az hagyján, de a mondat elején egyfeszt "a"-t hallok, leírom, hogy a, mire kiderül, hogy "the". Most azt hittem, megfogtam, azzal leírtam, hogy "the" ééés neeeeeem! Most az egyszer tényleg "a"!!!! Az életben is ennyire érthetetlen az angol?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.