1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We want to buy the same thin…

"We want to buy the same thing."

Fordítás:Ugyanazt a dolgot akarjuk megvenni.

February 16, 2014

14 hozzászólás


Collace

ugyanazt akarjuk megvenni. Ez is ugyanazt jelenti, sőt, a megadott fordítás egyáltalán nem magyaros, a dolgot szót ki kell hagyni a mondatból.


zsolt.kova1

A vásárolni, vagy megvásárolni között csak stilisztikai különbség van, de jelentése mindkettőnek ugyanaz!!!!


karilaci

Ugyanazt a dolgot... bakker


kogu4

It is the same as my dog. Ez ugyanolyan, mint a kutyám.


gabor.mesz

Mindenem jò szò szerint , csak a szòrend màs.


icusek

Mikor akarjuk és mikor szeretnénk,...most már többedszer futok bele a wantba és csak találgatni tudok épp melyik jelentést hordozza...:(


Collace

Igen... És ráadásul a want egyáltalán nem jelenti azt, hgoy szeretni, az az akarni...


brutus01

Eddig a want-ra preferálta a szeretném-et, de most kivételesen ezt írtam,természetesen az akarom a kedvenc. Bejelentem.


szabolevente

ez most mar nem kezdett elvezetes lenni...annyira szorszalhasogato forditasokat ir hogy az mar brutalis...ez a fejezet elveszi az ember kedvet


laq1958

Ezt írd meg a bejelentés rovatba! Csak kicsit finomabban. :D


gyulaszeleczki

ez a rész egy ....


myplay5656

mi vásárolni akarunk egyforma dolgot - ez nem jó?


AdamFoldi

Hasonló dolgot akarunk venni. Hasonló szó miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.