A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We want to buy the same thing."

Fordítás:Ugyanazt a dolgot akarjuk megvenni.

4 éve

14 hozzászólás


Collace

ugyanazt akarjuk megvenni. Ez is ugyanazt jelenti, sőt, a megadott fordítás egyáltalán nem magyaros, a dolgot szót ki kell hagyni a mondatból.

4 éve

Annalin_

Igy van!

4 éve

zsolt.kova1

A vásárolni, vagy megvásárolni között csak stilisztikai különbség van, de jelentése mindkettőnek ugyanaz!!!!

4 éve

karilaci

Ugyanazt a dolgot... bakker

4 éve

kogu4
kogu4

It is the same as my dog. Ez ugyanolyan, mint a kutyám.

6 hónapja

gabor.mesz

Mindenem jò szò szerint , csak a szòrend màs.

4 éve

icusek
icusek

Mikor akarjuk és mikor szeretnénk,...most már többedszer futok bele a wantba és csak találgatni tudok épp melyik jelentést hordozza...:(

4 éve

Collace

Igen... És ráadásul a want egyáltalán nem jelenti azt, hgoy szeretni, az az akarni...

4 éve

brutus01

Eddig a want-ra preferálta a szeretném-et, de most kivételesen ezt írtam,természetesen az akarom a kedvenc. Bejelentem.

4 éve

szabolevente

ez most mar nem kezdett elvezetes lenni...annyira szorszalhasogato forditasokat ir hogy az mar brutalis...ez a fejezet elveszi az ember kedvet

4 éve

laq1958

Ezt írd meg a bejelentés rovatba! Csak kicsit finomabban. :D

4 éve

gyula.ur

ez a rész egy ....

4 éve

myplay5656

mi vásárolni akarunk egyforma dolgot - ez nem jó?

3 éve

AdamFoldi

Hasonló dolgot akarunk venni. Hasonló szó miért nem jó?

3 éve

Kapcsolódó fórumok