1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The city has developed a new…

"The city has developed a new system."

Fordítás:A város új rendszert fejlesztett.

February 16, 2014

15 hozzászólás


dodolabs

A város kifejlesztett egy új rendszert. - Ez miért nem jó?


nyusziagyar

jelentem már jó, nekem elfogadta.


Csaba995396

Nekem meg nem fogadta el.


Lenard07

Nekem meg azt nem fogadta el, hogy ,,a város fejlődött egy új rendszerben''.


[törölt felhasználó]

    Az nem jó. Az angolul így hangzana: The city has BEEN developed IN a new system.


senorana

    A város fejlesztett új rendszert nem fogadta el, vajon miért?


hb433

    mer kimaradt az uj elol az egy: "a varos fejlesztett egy uj rendszert."


senorana

    akkor a duo is hibázott,mert szerinte ez a helyes:A város új rendszert fejlesztett.-így el kell fogadnia az enyémet is!


nyusziagyar

    Természetesen a te megoldásod is helyes, csak még nem szerepel a program adatbázisában. Ha jelented a hibát, idővel benne lesz a jó megoldások között. ;)


senorana

    köszönöm! jelentettem :-)


    [törölt felhasználó]

      Mondjuk szerintem a megoldásban a magyar rész kicsit pontatlan. Mivel az angol rész present perfect, ami ugye hatással van a jelenidőre. Ergo a magyar rész a "A város új rendszert fejlesztett KI."; avagy amit azóta már elfogad: "A város kifejlesztett egy új rendszert." Mert a "A város új rendszert fejlesztett." angolul úgy hangzana: "The city developed a new system." mivel ez nem tartalmazza, hogy elkészült. Nem szabad elfelejteni hogy magyar nyelv szerintem kicsit játékosabb az angolnál. De lehet hogy csak én vagyok édesszájú :)


Panna266403

      Az miert nem jo, hogy a : a varos kidolgozott egy uj rendszert? Mi a kulonbseg a kidolgozott es a kifejlesztett kozott?


Tomika2009

      Nem latszik az irasom!


PterSz2

      A város kifejlesztett egy új szisztémát.
      Miért nem jó?


Mirjam676219

      A kifejlesztett jelentése ugyanaz

      Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.