A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The city has developed a new system."

Fordítás:A város új rendszert fejlesztett.

4 éve

11 hozzászólás


dodolabs

A város kifejlesztett egy új rendszert. - Ez miért nem jó?

4 éve

nyusziagyar

jelentem már jó, nekem elfogadta.

4 éve

Lenard07

Nekem meg azt nem fogadta el, hogy ,,a város fejlődött egy új rendszerben''.

1 éve

meszasa

Az nem jó. Az angolul így hangzana: The city has BEEN developed IN a new system.

1 éve

senorana

A város fejlesztett új rendszert nem fogadta el, vajon miért?

4 éve

hb433
hb433

mer kimaradt az uj elol az egy: "a varos fejlesztett egy uj rendszert."

3 éve

senorana

akkor a duo is hibázott,mert szerinte ez a helyes:A város új rendszert fejlesztett.-így el kell fogadnia az enyémet is!

3 éve

nyusziagyar

Természetesen a te megoldásod is helyes, csak még nem szerepel a program adatbázisában. Ha jelented a hibát, idővel benne lesz a jó megoldások között. ;)

3 éve

senorana

köszönöm! jelentettem :-)

3 éve

meszasa

Mondjuk szerintem a megoldásban a magyar rész kicsit pontatlan. Mivel az angol rész present perfect, ami ugye hatással van a jelenidőre. Ergo a magyar rész a "A város új rendszert fejlesztett KI."; avagy amit azóta már elfogad: "A város kifejlesztett egy új rendszert." Mert a "A város új rendszert fejlesztett." angolul úgy hangzana: "The city developed a new system." mivel ez nem tartalmazza, hogy elkészült. Nem szabad elfelejteni hogy magyar nyelv szerintem kicsit játékosabb az angolnál. De lehet hogy csak én vagyok édesszájú :)

3 éve

Panna266403

Az miert nem jo, hogy a : a varos kidolgozott egy uj rendszert? Mi a kulonbseg a kidolgozott es a kifejlesztett kozott?

1 éve