1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O seninle aynı kol saatini i…

"O seninle aynı kol saatini ister."

Çeviri:He wants the same watch as you.

February 16, 2014

18 Yorum


muhammetsenol

As you yerine with you gelebilir miydi acaba ?


hasansemerkand

"the same as" bir kalıptır. "ile aynı" anlamında kullanılır. Bu kalıbı öğrenin ve "with" vs. artık düşünmeyin.


refikatakan

"The same as you" seninle aynı anlamında mı kullanılıyor? "the same as = ile aynı" kalıbı. Bunu akılda tutalım.


1180582799

bence de öyle olmalı


EjderMustafa

selcen öztük e mesaj: hayır demek yasak


HilalM.

"He wants the same wath as you want" dedim, burada ikinci want'ı kullanmak tamamen yanlış mı yoksa genel kullanım mı böyle? Teşekkürler!


Selcen_Ozturk

kullanılabilir ama biraz gereksiz.


HilalM.

Teşekkür ederim :)


YakupOnal

"as" tek başına yani "gibi" anlamında kullanılmış sanki. Türkçesi "o senin gibi aynı kol saati ister" olmuş bence.


ahmethulusikmrc

Watch neden olmuyor


ibraa23

Saatini ile saati arasindaki farka bakin. Saati deseydi with you dememiz gerekirdi saatini dedigi icin as you dedik olay bu.


meh1156

he wants with you same watch neden olmuyor


auspices

He wants a watch as much as your watch Neden olmaz?


EjderMustafa

muhammetsenol a cevap: hayır kullanılmaz


EjderMustafa

efe ege 1. ya mesaj: no


pr-mizan

Hatali bu soru. Ben ozneye He dedim, dogru cevapta tek fark ozne She. Cok sacmaydi bu soru yakistiramadim.


esin606289

Hayır...bence de arkasından bir açıklama gelmeli. Çünkü "hayır.." kimseye yardımcı olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.