Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O seninle aynı kol saatini ister."

Çeviri:He wants the same watch as you.

4 yıl önce

17 Yorum


muhammetsenol

As you yerine with you gelebilir miydi acaba ?

4 yıl önce

hasansemerkand

"the same as" bir kalıptır. "ile aynı" anlamında kullanılır. Bu kalıbı öğrenin ve "with" vs. artık düşünmeyin.

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır

4 yıl önce

erefYaln

neden ''like'' değil de ''as'' geliyor peki

4 yıl önce

dragotreis

https: //www .xn--konuanlatm-5ubb.com

9 ay önce

husonet

Peki Selcen hanım neden gelmez açıklar mısınız?

1 yıl önce

1180582799

bence de öyle olmalı

1 yıl önce

EjderMustafa

selcen öztük e mesaj: hayır demek yasak

3 yıl önce

HilalM.

"He wants the same wath as you want" dedim, burada ikinci want'ı kullanmak tamamen yanlış mı yoksa genel kullanım mı böyle? Teşekkürler!

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanılabilir ama biraz gereksiz.

4 yıl önce

HilalM.

Teşekkür ederim :)

4 yıl önce

kmrc3744

Watch neden olmuyor

1 yıl önce

auspices

He wants a watch as much as your watch Neden olmaz?

4 yıl önce

EjderMustafa

muhammetsenol a cevap: hayır kullanılmaz

3 yıl önce

EjderMustafa

efe ege 1. ya mesaj: no

3 yıl önce