1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O seninle aynı kol saatini i…

"O seninle aynı kol saatini ister."

Çeviri:He wants the same watch as you.

February 16, 2014

23 Yorum


EjderMustafa

selcen öztük e mesaj: hayır demek yasak

February 10, 2015

muhammetsenol

As you yerine with you gelebilir miydi acaba ?

February 16, 2014

hasansemerkand

"the same as" bir kalıptır. "ile aynı" anlamında kullanılır. Bu kalıbı öğrenin ve "with" vs. artık düşünmeyin.

February 28, 2017

Selcen_Ozturk

hayır

February 23, 2014

erefYaln

neden ''like'' değil de ''as'' geliyor peki

July 25, 2014

dragotreis
October 21, 2017

dragotreis

https: //www .xn--konuanlatm-5ubb.com

October 21, 2017

husonet

Peki Selcen hanım neden gelmez açıklar mısınız?

January 18, 2017

1180582799

bence de öyle olmalı

September 2, 2016

HilalM.

"He wants the same wath as you want" dedim, burada ikinci want'ı kullanmak tamamen yanlış mı yoksa genel kullanım mı böyle? Teşekkürler!

February 23, 2014

Selcen_Ozturk

kullanılabilir ama biraz gereksiz.

February 23, 2014

HilalM.

Teşekkür ederim :)

February 25, 2014

eoberen

sorduun soruya forr sdjfdfjg

February 25, 2014

ebulkerem

Watch neden olmuyor

April 15, 2017

ibraa23

Saatini ile saati arasindaki farka bakin. Saati deseydi with you dememiz gerekirdi saatini dedigi icin as you dedik olay bu.

August 21, 2019

auspices

He wants a watch as much as your watch Neden olmaz?

August 7, 2014

EjderMustafa

muhammetsenol a cevap: hayır kullanılmaz

February 10, 2015

EjderMustafa

efe ege 1. ya mesaj: no

February 10, 2015

meh1156

he wants with you same watch neden olmuyor

September 2, 2019

egeninefesi03

He wants to same of the your watch olmaz mı

November 10, 2014

pr-mizan

Hatali bu soru. Ben ozneye He dedim, dogru cevapta tek fark ozne She. Cok sacmaydi bu soru yakistiramadim.

May 21, 2015

esin606289

Hayır...bence de arkasından bir açıklama gelmeli. Çünkü "hayır.." kimseye yardımcı olmuyor

June 16, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.