1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The books are from the women…

"The books are from the women."

Fordítás:A könyvek a nőktől vannak.

February 16, 2014

23 hozzászólás


plumbum44

Kiejtésben mi a külömbség a nő és a nők között?Mindkettőt "women"-nek ejtjük,nemde?


thomas_xxx

nem az egyiket "vimin"-nek a másikak "vomen"-nek ejtjük


EszterZubor

És melyik melyik?


AttilaHerc

woman - vomen, women - vimin


TriforceGamr

Nem, mert az egyes szám (woman) úgy ejtjük, hogy vumön, de a többes szám (women)-t vimin-nek ejtjük


nagyi60

kicsit változtatni akartam a sok nőn, és hölgyet írtam dobott egy hátast, és vitte az életet a dög.


Harold69.uk

Mert a hölgy az "lady" :) .


LaszloBalo

Miért a nőktől?


kaldina

egy nő: woman, több nő: women :)


somvirag

Nekem azt írta, hogy a könyvek a nőktől jönnek....


thomas_xxx

Az miért nem elég a könyvek a noktol?


encsi25

hiányzik az állítmány a fordításodból


Sanya91

A könyvek a nőktől > Ez miért nem jó?


Adrienn_Kiss

the book are - a könyvek vannak......


focika1

Hatalmas nagy hülyeség!


focika1

Bosszant. Nincs értelme.


szonja770087

Amugy ha nem mennek ezek akkor nyomjatok meg azt amikor kell beszelni es uttanna a nő hangjara menjetek ra es jo lessz


csabesz3

A mondat elejét nem lehet érteni!


AnnaBalass1

A nőkről szolnak miert nem jó?


Huglibu

En szorol szora ugyanazt irtam es n fogadta el a rohadek!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.