1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "No, the woman drinks his win…

"No, the woman drinks his wine."

Çeviri:Hayır, kadın onun şarabını içer.

February 16, 2014

44 Yorum


OuzhanKasa

Artik şu kadina kendi şarabını içirebilir misiniz ?


thepowerofUwU

Öhm nasıl bir bar ise farklı kişininkini içiriyorlar


Lea666Lea

sende hemen bar hayal ettin aq


YASER44

Anneme dedim şarap bir içkiymiş delimisin duolingo


oktay667996

Knk bilmiyor muydun djdhdh


fap4freedom

Hayır, kadın kendi şarabını içer.

Çok mantıklı ve doğru kabul edilmesi gerek. Buna açıklamanız nedir peki sevgili ingilizce profesörlerimiz?


izeem

Sizin cümlenizin ingilizcesi; No, the woman drinks her wine. ''her'' yazdım çünkü kendi cinsinde ''onun'' yazmamız gerek kendi şarabını içebilmesi için ya da bu cümlede başka bir kadının şarabını içer anlamı da çıkar. Ama burada ''his'' demiş yani çevirisi Hayır, kadın onun(bir erkeğin) şarabını içer.


MehmetAliC351844

Katılıyorum bak şimdi başta No, yani hayır cevabı bir soruya karşılık söylenmiş. Mesela kadın onun şarabını içer mi? Hayır, kadın onun şarabını içer. cümlede bir çelişki yok mu sizcede?


AhmetMahmutKurt

Bence kadın onun şarabını içmez (hayır kadın onun şarabını içer) O.o


Rivaskalitz

Hayır. Kadın onun (erkek kastediliyor) şarabını içer mi? Hayır, kadın onun (kadın kastediliyor yanu başka biri) şarabını içer.


HalimeHati

Aaa ama gencolar kadın kırk yılın başı kendi şarabını içmiş. Öyle demeyin. Ayy kadını ayakta alkışlayasım geldi, onu tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum aq ;-)


ferhat.koc

Onun şarabını derken kadinin şarabını anlatıyor . Hayır, kadın şarabını içer. Cümlesi de doğru.


Selcen_Ozturk

hayır kadının şarabı olsa her olurdu. his olduğun için başkasının olduğu belli.


Amedli94

Peki başka bi kadının şarabı olsaydı nasıl anlayacaktık?


izeem

"The woman drinks her wine" bu 2 anlama da gelebilir. Ya "Kadın kendi şarabını içer." ya da "Kadın onun(başka bir kadının) şarabını içer." Mesela siz istiyorsunuz ki sadece "Kadın kendi şarabını içer" anlami çıksın. O zaman "The woman drinks her own wine" dersiniz. Sadece "Baska bir kadinin şarabını icer" anlami istiyorsaniz "The woman drinks the other woman's wine" gibi abzürt bir sey olur.


Sesizlik123

Sen bu kadar iyi ingilizce biliyosun ne işin var burda


K3NAN_OZAN

İnterneten bakmiştir belki


izeem

Daha da iyi bilmek için, kendimi test etmek için ve her an her yerden farklı bir şey öğrenebiliyorsun


KingOfPirates

Hayır, kadın șarabını içer yazdim kabul etti ve bir baska tercume diyede diger ornegi verdi


merFarukKa140369

Kadın herkesin birasını içiyor


xNurseGirlx

konuşarak söylemek çok zor Lütfen kaldırın


mert331346

Bugün 24 Ekim 2018 tarih belli olsun şimdi tartışmaya devam


turan997391

Elim deymiş harfi yalnış yazmışım ne var yaniii?


MuhammedEminP

"his wine" değil, "her wine" !!


Emin973341

No dan sonra virgül koymayinca kabul etmemesi başkasınada oluyomu merak ediyorum..


fatma74985

Sadece 1 adet virgül yüzünden kabul etmedi -_-


1DenizDerin

Bu cumlenin hayir, kadın onun sarabini icmez anlami tasimasi gerekmez miydi sonuçta olumsuz basliyor


Nn64589

Ya lutfeeeen biri bana anlatsin 's den sonra kim ne sorusa cevap veren soz kullanmali mesale Boy's book (dogru yazdimmi pek emin degilim neysede Peki ;boys' dan sonra fark etmiyormu bu


Havin958695

Artık kendi adımı unuturum winenın şarap olduğunu unutmam asjjdddhj


Kanuni708957

Bu nasıl sohbet böyle :)


MorDuolingo98

Seslendirme de yanlış söylediğim hâlde kabul ediliyor


crystalclaire

No, the Woman drinks HER wine. NOT "HIS"


MehmetAkif790056

cevabım kabul edilmesi lazım ama kabul etmiyor


eliz_blc

Woman ile women kelimelerinin seslerini hâlâ çok karıştırıyorum, nasıl ayırt edebilirim?


izeem

Duolingo'da kelimelerle karşılaştığında üzerine basıp dinleyebilirsin veya başka bir siteden okunuşlarını bulup karşılaştırabilirsin.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.