1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "If he does not come, we do n…

"If he does not come, we do not drive."

Fordítás:Ha ő nem jön, akkor nem megyünk kocsival.

February 16, 2014

41 hozzászólás


Ispan21

"akkor" nélkül is "magyaros", vesszővel. Szerintem.


Harga

Így elfogadta: "Ha nem jön, nem vezetünk."


johalasz46

Igen ! Szó sincs semmi kocsiról. Ha lehetséges, ne használjunk segédszót ! - 2020.04.


GerleiIstv

Így igaz, ráadásul vezetni nem csak kocsit lehet. (2020. 04. 28.)


Jpiroska

Én is úgy írtam, ahogy te mondod. El is buktam.


csapy

Már elfogadja.


keep2000

És mindenki beküldte a hibajelentéssel?


pezzonovante1

Én azt írtam, hogy: ha nem jön, mi nem vezetünk. Természetesen ez is rossz megoldás. :-(


patti79

én is akkor nélkül írnám


Leving

"ha ő nem jön, mi nem vezetünk." Jelentettem


karilaci

Én pedig akkor nélkül írtam :)


tsutsok

Én is akkor nélkül írtam, már másodszor, mert az előbb is ilyenek miatt buktam meg, és most sem fogadta el. De mindkétszer jelentettem.


marcimacska

Kezdek belefáradni abba,hogy lassan semmit sem fogad el,és nem arra figyelek,hogy angolt tanuljak,hanem arra,hogy éppen milyen szórendben írjam le a dolgokat::!!!Most ezt az akkor-t én sem írtam bele,jelentem!!!!!


zsalica

Nagyon pipa vagyok ettől a fejezettől. Én is akkor nélkül irtam, természetesen nem fogadta el. JELENTEM ÉN IS :)


Eszter639832

Már elfogadja! 2020.06.09


oltymarta

Erősen hibás ez a fejezet, szinte megoldhatatlan.


affy

Jelentve 2014.06.05-en


aptg.gabi

Ha nem jön mi nem vezetünk. nem fogadja el 07.05.


miklos44

Osztom Ispan21 véleményét


laszlo.sar1

Az 'akkor' nem kell a mondatba


porfo

ezek alapján, foglalkozik valaki az oldallal?


Anita-Kiss

most már kezdek pipa lenni


gyjuli

Akkor nem kell


postaspepe

Az akkort én is kihagytam nem volt jó.


karilaci

Saját kárán sem tanul az ember :)


szanyizoltan

akkor nélkül és mi-vel írtam. Ezt a leckét kb. 10-edszer csinálom,mindig ilyen apróságokon bukok el, és ezért nem tudok továbbmenni. Szégyen (rám nézve is...)


miklos44

Nem kell elkeseredni, már a rómaiak is mondták: "Ismétlés a tudás anyja."


Ecicica15

Error error :-)


kagi46

Akkor nélkül az utolsónál buktam..


EditMszros

Ha nem jön, nem vezetünk. - Ezt elfogadta.


johalasz46

Szerintem itt nem kell szó szerint forditani: a drive több jelentésű szó. Inkább : ...nem autózunk. - de ezt nem fogadta el. 2019.05.


JanosGrenc

fölösleges hadarás ismét


Siklsgnes

A magyarban nem olyan kötött a szórend, mint az angolban. Teljesen mindegy, hogy azt mondom:" nem megyünk kocsival", vagy "nem kocsival megyünk". És már már nem az első eset, hogy igazából nem magyaros, vagyis magyartalan fogalmazásokat akar a rendszer ránk erőltetni, illetve "szivatni", hogy nem fogad el igazából teljesen elfogadható megoldásokat. Az embernek időnként elmegy a kedve az angol nyelv tanulásától, mert ilyeneken kell bosszankodnia.


Eszter405513

én "autóval" irtam nem fogadta el. Mivel a mondat nem utal a járműre nem értem miért csa a kocsival fogadja el.


bandib1

Csatlakozom! Én is jeleztem.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.