A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"If he does not come, we do not drive."

Fordítás:Ha nem jön, akkor nem vezetünk.

4 éve

33 hozzászólás


Ispan21

"akkor" nélkül is "magyaros", vesszővel. Szerintem.

4 éve

Jpiroska

Én is úgy írtam, ahogy te mondod. El is buktam.

4 éve

SzekacsJudit

szerintem is.

4 éve

csapy
csapy

Már elfogadja.

6 hónapja

Harga
Harga

Így elfogadta: "Ha nem jön, nem vezetünk."

6 hónapja

keep2000

És mindenki beküldte a hibajelentéssel?

4 éve

pezzonovante1

Én azt írtam, hogy: ha nem jön, mi nem vezetünk. Természetesen ez is rossz megoldás. :-(

4 éve

patti79

én is akkor nélkül írnám

4 éve

laszlo.tor

Én is.

4 éve

karilaci

Én pedig akkor nélkül írtam :)

4 éve

Katka961

én is :(

4 éve

Dzsilda
Dzsilda

én is!

4 éve

palpet

szintén

4 éve

tsutsok

Én is akkor nélkül írtam, már másodszor, mert az előbb is ilyenek miatt buktam meg, és most sem fogadta el. De mindkétszer jelentettem.

4 éve

marcimacska
marcimacska

Kezdek belefáradni abba,hogy lassan semmit sem fogad el,és nem arra figyelek,hogy angolt tanuljak,hanem arra,hogy éppen milyen szórendben írjam le a dolgokat::!!!Most ezt az akkor-t én sem írtam bele,jelentem!!!!!

4 éve

Leving

"ha ő nem jön, mi nem vezetünk." Jelentettem

4 éve

zsalica

Nagyon pipa vagyok ettől a fejezettől. Én is akkor nélkül irtam, természetesen nem fogadta el. JELENTEM ÉN IS :)

4 éve

oltymarta

Erősen hibás ez a fejezet, szinte megoldhatatlan.

4 éve

affy

Jelentve 2014.06.05-en

4 éve

aptg.gabi

Ha nem jön mi nem vezetünk. nem fogadja el 07.05.

4 éve

miklos44

Osztom Ispan21 véleményét

4 éve

laszlo.sar1

Az 'akkor' nem kell a mondatba

4 éve

porfo

ezek alapján, foglalkozik valaki az oldallal?

4 éve

Anita-Kiss

most már kezdek pipa lenni

4 éve

gyjuli

Akkor nem kell

4 éve

postaspepe

Az akkort én is kihagytam nem volt jó.

4 éve

karilaci

Saját kárán sem tanul az ember :)

4 éve

szanyizoltan

akkor nélkül és mi-vel írtam. Ezt a leckét kb. 10-edszer csinálom,mindig ilyen apróságokon bukok el, és ezért nem tudok továbbmenni. Szégyen (rám nézve is...)

4 éve

miklos44

Nem kell elkeseredni, már a rómaiak is mondták: "Ismétlés a tudás anyja."

4 éve

ZoltnDiene

Dettó

4 éve

Ecicica15

Error error :-)

4 éve

kagi46

Akkor nélkül az utolsónál buktam..

4 éve

EditMszros

Ha nem jön, nem vezetünk. - Ezt elfogadta.

3 éve