1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A gyerekek gyümölcsöt esznek…

"A gyerekek gyümölcsöt esznek."

Fordítás:The children eat fruit.

February 16, 2014

6 hozzászólás


KornelKalmar

Nem fogadjael hogy ,,The kids eats fruit ''


Judit39

Talán mert 'kids' többesszám, akkor 'eat fruit'.


CsongorBar

De nem is ad olyan sot , hogy kids .


lukacslaciluki

Nem fogadja el: the children eat fruits Ezzel szemben az elefántos példánál pont egyes számban nem fogadta el a gyümölcsöt


CsongorBar

Nálam angolra tette a kérelmet miért ?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.