1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir oğlan."

"O bir oğlan."

Çeviri:He is a boy.

February 16, 2014

35 Yorum

Konu önem sırasına göre

sonsuz-7

He a boy dedim ama he's diye baslayacakmis diyor ayrintisini bilen yazabilir mi ?

June 19, 2014

siyahatliprens

He is a boy demen lazım.

May 30, 2016

Borga951364

He is kısaltması he's olarak yazılabilir

March 25, 2018

Miss-Ravenclaw

Orada is gerekli olmasa cümle bozuluyor

April 12, 2019

betl764929

Teşekkür ederim

February 6, 2019

Ekrem360837

"İs" kelimesini de kullanmalıydın

July 27, 2019

melisa.7

ingilizcede to be (olmak) fiili oznelerden sonra am is are olarak kullanılır o bir oğlan demen icin he den sonra is i kullanmalısınız

July 30, 2014

UluhanUlus

She is neden olmadi

September 12, 2014

RumeysaTad

she olmamasinin sebebi she kızlarda 'o' anlamına gelmektedir. biz 'oğlan' anlamına gelen boy sözcüğünü kullandigimiz için 'he' sözcüğünü kullanmaliyiz.

October 5, 2014

cilgin.lif

Cunku oglan bir erkek karakter oldugu icin. She kızlar icindir ornegin She is a girl

November 30, 2014

BayanEngli

She kizlar icin kullanilir

January 30, 2018

agir.harun

"It is a bread." cümlesini de işaretledim. Ama yanlış olduğu söyleniyor. Oysa bildiğim kadarıyla "it" zamiri İngilizce'de insan dışındaki tüm varlıklar için kullanılmaktaydı. Yanlış olan nedir?

June 12, 2015

silayolak7694209

Yanlış olan bir cümle varsa soruyu cevapladıktan sonra devam dediğiniz yerde bayrak çıkıyo sorunlarınızı oraya yazın cümleyi doğrulayın

August 9, 2015

Alper5104

''He is a guy'' dedim olmadı. Neden acaba?

August 4, 2014

SametUzun1

He is a boy dogrusu

August 27, 2014

chok_bilmish

S nerden cikti ya "he's"

January 27, 2015

incikin_

"He is" "He's" olarak kısaltılabilir.

July 4, 2016

-YSF-GLR-

yanlış yapınca kabaca söylüyor

September 21, 2016

Baak270376

Teşekkürler

February 25, 2018

Gamzebts

Is he a boy yazdim kabul etmedi ama daha once kabul etmisti

May 5, 2018

yurdanur430311

Bundan ne

July 7, 2018

merve392942

Ya zor ya

July 12, 2018

merve392942

Bise dicem

July 12, 2018

sinem677349

İs neden kullanıyoruz

September 24, 2018

sinem677349

Is neden kullanıyoruz

September 24, 2018

ycel440201

she yazdım kabul etmedi(!)

September 25, 2018

kedicik351213

It is a women dogru bir cumlemi eger dogru ise it hayvanlar ve cansiz varliklar icin kullanilmazmi

November 7, 2018

AhmetKsa2

Boy diyecektim ama hemen atladı

January 26, 2019

AL0RlY

Merhaba

May 5, 2019

[aktif olmayan kullanıcı]

    Who says oğlan?

    May 11, 2019

Ados825778

    Soruda bir yoktu

    May 26, 2019

ceteleme

    O bir erkek çocuk Daha iyi

    June 25, 2019

sla433197

    İs nerelerde kullanılır

    August 27, 2019

Emirhan513231

    She is a boy yazdım olmaz dedi hâlbuki " He ve She " aynı anlama geliyor.

    September 25, 2019

EmreKrolu4

    Sun

    October 5, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.