"O bir oğlan."

Çeviri:He is a boy.

4 yıl önce

40 Yorum


sonsuz-7

He a boy dedim ama he's diye baslayacakmis diyor ayrintisini bilen yazabilir mi ?

4 yıl önce

siyahatliprens

He is a boy demen lazım.

2 yıl önce

Baak270376

Teşekkürler

9 ay önce

mert594510

Tamam

7 ay önce

kedicik351213

Hahahhhah

1 ay önce

Borga951364

He is kısaltması he's olarak yazılabilir

8 ay önce

zehrali4

Bende aynisini yazdim

2 ay önce

UluhanUlus

She is neden olmadi

4 yıl önce

cilgin.lif

Cunku oglan bir erkek karakter oldugu icin. She kızlar icindir ornegin She is a girl

4 yıl önce

RumeysaTad

she olmamasinin sebebi she kızlarda 'o' anlamına gelmektedir. biz 'oğlan' anlamına gelen boy sözcüğünü kullandigimiz için 'he' sözcüğünü kullanmaliyiz.

4 yıl önce

BayanEngli

She kizlar icin kullanilir

10 ay önce

silayolak7694209

Yanlış olan bir cümle varsa soruyu cevapladıktan sonra devam dediğiniz yerde bayrak çıkıyo sorunlarınızı oraya yazın cümleyi doğrulayın

3 yıl önce

welat72

Hi is a boy Neden kabul etmedi

4 yıl önce

dersimliii

Hi merhaba demek kardes kısaltmada he ile karıstırıyorsun

4 yıl önce

agir.harun

"It is a bread." cümlesini de işaretledim. Ama yanlış olduğu söyleniyor. Oysa bildiğim kadarıyla "it" zamiri İngilizce'de insan dışındaki tüm varlıklar için kullanılmaktaydı. Yanlış olan nedir?

3 yıl önce

chok_bilmish

S nerden cikti ya "he's"

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"He is" "He's" olarak kısaltılabilir.

2 yıl önce

melisa.7

ingilizcede to be (olmak) fiili oznelerden sonra am is are olarak kullanılır o bir oğlan demen icin he den sonra is i kullanmalısınız

4 yıl önce

Alper5104

''He is a guy'' dedim olmadı. Neden acaba?

4 yıl önce

SametUzun1

He is a boy dogrusu

4 yıl önce

MustafaKur118042

he a boy dedim olmadi nie??

3 yıl önce

-YSF-GLR-

yanlış yapınca kabaca söylüyor

2 yıl önce

Almina349983

M

9 ay önce

Almina349983

B9k

9 ay önce

Almina349983

Dogru

9 ay önce

Baak270376

Teşekkürler

9 ay önce

Gamzebts

Is he a boy yazdim kabul etmedi ama daha once kabul etmisti

7 ay önce

yurdanur430311

Bundan ne

5 ay önce

merve392942

Ya zor ya

4 ay önce

merve392942

Bise dicem

4 ay önce

merve392942

Kac yasindasiniz nasil deniyoo

4 ay önce

merve392942

Y

4 ay önce

FarukYiitc

Merve392942 How old are you? Şeklinde deniyor.

1 ay önce

merve392942

Kac yasindasıniz ingilizce nasil deniyor

4 ay önce

merve392942

Bisey sorucamm

4 ay önce

merve392942

Laaann

4 ay önce

sinem677349

İs neden kullanıyoruz

2 ay önce

sinem677349

Is neden kullanıyoruz

2 ay önce

ycel440201

she yazdım kabul etmedi(!)

2 ay önce

kedicik351213

It is a women dogru bir cumlemi eger dogru ise it hayvanlar ve cansiz varliklar icin kullanilmazmi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.