1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir oğlan."

"O bir oğlan."

Çeviri:He is a boy.

February 16, 2014

54 Yorum


sonsuz-7

He a boy dedim ama he's diye baslayacakmis diyor ayrintisini bilen yazabilir mi ?


bayan_ingilizce

He's a boy. = He is a boy.

NİYE ŞU "İS" DENEN ZIMBIRTI VAR?

★Hemen gelelim ayrıntısına: Aslında sadece "is" değil "am" ve "are" da kullanılır. Hepsini beraber anlatayım:

Şunu kodla sok kafana:

Am --> I öznesi (ben)

Are --> You,we,they özneleri (sen (siz), biz, onlar)

Is --> he,she,it özneleri (o,o,o(üçü de o anlamında))

Anlamı: -dır, -dir fiilleri yani, fiil (eylem) yoksa kullanılır


languagelover319

He is a boy ve he's a boy aynı anlama geliyor ve doğru.


MERYEM642905

Bence harf hatası yanlış sayılmasın


SamiraDeniz

Hayır yalan söyluyorsun


siyahatliprens

He is a boy demen lazım.


Hasretcen

Is kelimeleri nerde kullanılır ? Rica etsem bilgi verir misiniz ?


BlaSsex
  • He is
  • She is
  • It is
  • I am
  • You are
  • We are
  • They are

LARA__16

She he ıt olmadığı zaman am is are geliyosa niye ikiside var


Nermin652295

Dogru yazıyorum kabul etmiyor dalgamı geçiyorsunuz


CantikAraz

An sadece she he it degilmi


Mor412670

Man le boy u bazen ayni sayiyo bazen saymiyo sacma


Ccfffg

Çok güzelmiş


Sadegl62789

Yanlışlıkla hr yazdım he yazacaktım


zumrahosku

he is boy dedim ve yanlışçıktı


Halil769418

Aynı sını yazdım hata verdi


zilan999835

bazen hataveriyo ondan başka bir sorunu yok


RojhatAkn

an yadim a yazman gerekir dedi


Hena12341

Ne diyorsun sametbba3 terbiyesiz


esila869250

Canım gitti ben on yaşındayım anlamıyorum yardım eder misiniz


CengizKoca3

Bazen yerleri karıştırıyor um


Elif467670

Uygulama gerçekten çok güzel sizce


Soner595923

Ya su yorumlardaki kalpler ne?


Abdullah455335

He a boy dedim diye son canda gitti sadece is eksikti


lana294462

Aynı ama okuması daha kolay olduğu için belki


maskemesaf

harf hatası yanlış yazılmasın ve güzel amk gibibuygulama bb orçlar


Belinay205279

Mükemmel sorular:)


AhmetYiit856963

is neye göre geliyor hala çözemedim


melis_ahsen

Ben A boy yaptım bence buda doğru ama bilmiyorum


Bangtan_bo6

a olunca ne oluyor ne değişiyor?


Bangtan_bo6

NEDEN ORDA "A" ŞEYİ VAR NE DEĞİSTIRIYOR??


Lkjh655481

Doğru yazdım yanlış yapti he is a boy yazdim


mranBozkur8

Ben bir kızım derken başta özne olarak he kabul edildi fakat ben bir oğlanım diyince she neden kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.