Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir oğlan."

Çeviri:He is a boy.

4 yıl önce

55 Yorum


sonsuz-7

He a boy dedim ama he's diye baslayacakmis diyor ayrintisini bilen yazabilir mi ?

4 yıl önce

siyahatliprens

He is a boy demen lazım.

2 yıl önce

Baak270376

Teşekkürler

5 ay önce

mert594510

Tamam

3 ay önce

Borga951364

He is kısaltması he's olarak yazılabilir

4 ay önce

UluhanUlus

She is neden olmadi

3 yıl önce

cilgin.lif

Cunku oglan bir erkek karakter oldugu icin. She kızlar icindir ornegin She is a girl

3 yıl önce

RumeysaTad

she olmamasinin sebebi she kızlarda 'o' anlamına gelmektedir. biz 'oğlan' anlamına gelen boy sözcüğünü kullandigimiz için 'he' sözcüğünü kullanmaliyiz.

3 yıl önce

BayanEngli

She kizlar icin kullanilir

6 ay önce

welat72

Hi is a boy Neden kabul etmedi

3 yıl önce

dersimliii

Hi merhaba demek kardes kısaltmada he ile karıstırıyorsun

3 yıl önce

agir.harun

"It is a bread." cümlesini de işaretledim. Ama yanlış olduğu söyleniyor. Oysa bildiğim kadarıyla "it" zamiri İngilizce'de insan dışındaki tüm varlıklar için kullanılmaktaydı. Yanlış olan nedir?

3 yıl önce

NisaAk6

He she it cumlelerinde takı kullaniliyo o yuzden

7 ay önce

silayolak7694209

Yanlış olan bir cümle varsa soruyu cevapladıktan sonra devam dediğiniz yerde bayrak çıkıyo sorunlarınızı oraya yazın cümleyi doğrulayın

3 yıl önce

melisa.7

ingilizcede to be (olmak) fiili oznelerden sonra am is are olarak kullanılır o bir oğlan demen icin he den sonra is i kullanmalısınız

4 yıl önce

Alper5104

''He is a guy'' dedim olmadı. Neden acaba?

4 yıl önce

berivaneli1

Çünkü yaniış olabilir

3 yıl önce

SametUzun1

He is a boy dogrusu

3 yıl önce

MustafaKur118042

he a boy dedim olmadi nie??

3 yıl önce

chok_bilmish

S nerden cikti ya "he's"

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"He is" "He's" olarak kısaltılabilir.

2 yıl önce

-YSF-GLR-

yanlış yapınca kabaca söylüyor

1 yıl önce

Zlfiyezyii

He is boy oluyo mu

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Somut isimlerin öncesinde muhakkak bir niteleyici sözcük geliyor. Burada "boy" sözcüğünü "a/the/my/this" vs. ile nitelememiz gerekirdi.

Mesela:
Türkçede "O elmadır." diyebiliyoruz.
Oysa İngilizce'de "It is apple" YANLIŞ sayılıyor.

Onun yerine, It is AN apple. =O BİR elmadır.

It is THE apple. =O, elmadır. THE olunca belirli bir elmadan bahsediyoruz. Bu konu ileride işleniyor.)

It is MY apple. =O benim elmam.
...

NOT: İsim çoğulsa böyle bir kaygımız yoktur: They are apples.= Onlar elmadır.

2 yıl önce

Almina349983

Bok

5 ay önce

Almina349983

Pokkk

5 ay önce

BedirhanDemir

ben 7.sınıfa gidiyorum ama bizde artık a an komuyolar böyle cümlelere

2 yıl önce

123321b

ohlu m bi geçemedim

2 yıl önce

ilhanAFAK1

arkadaşlar CEVAP;HE İS BOY

2 yıl önce

defnehavvadmr

sonsuz- 7 bey bende sizin gibi yazdım he`s diye başlayacakmışız diyor ben de şikayet ettim

2 yıl önce

LARS1900baba

ben bir malımmm he a boy yazdım

2 yıl önce

BayramKaraca

is .....dır anlamındadır. Soru, o bir oğlan, yani oğlandır denilmiyor. Bunun için bana göre doğru cevap He a boy. dır

2 yıl önce

esmazge0

ben sadece is ekini unuttum

1 yıl önce

yusufstk

he a boy dedim nasıl olmadı anlamadım ya

1 yıl önce

KRAERDOAN

sanece a yı unuttum

1 yıl önce

Maygun701

she kız demek çünkü

1 yıl önce

WolfTR

a o demek one bir demek boy oğlan demek birleştir oooo biiir oğğğlannnnn inkar ediyorum

1 yıl önce

Glockran

,bkl7g 9lunfjg90mn8m tf874

1 yıl önce

yigitozdemir2008

this is a boy diyince olmuyor

1 yıl önce

SiriusBlack99

Soru etkinliğiyle alakasını anlamadım cümlenin.

1 yıl önce

Sezinilsu1704

Boys yazdım diye yanlış dedi boy olacakmış.

1 yıl önce

Umut851265

He is boy dedim olmadii

10 ay önce

Almina349983

M

5 ay önce

Almina349983

B9k

5 ay önce

Almina349983

Dogru

5 ay önce

Baak270376

Teşekkürler

5 ay önce

Gamzebts

Is he a boy yazdim kabul etmedi ama daha once kabul etmisti

3 ay önce

yurdanur430311

Bundan ne

1 ay önce

merve392942

Ya zor ya

1 ay önce

merve392942

Bise dicem

1 ay önce

merve392942

Kac yasindasiniz nasil deniyoo

1 ay önce

merve392942

Y

1 ay önce

merve392942

Kac yasindasıniz ingilizce nasil deniyor

1 ay önce

merve392942

Bisey sorucamm

1 ay önce

merve392942

Laaann

1 ay önce