"O bir oğlan."

Çeviri:He is a boy.

4 yıl önce

77 Yorum


sonsuz-7

He a boy dedim ama he's diye baslayacakmis diyor ayrintisini bilen yazabilir mi ?

4 yıl önce

siyahatliprens

He is a boy demen lazım.

2 yıl önce

Baak270376

Teşekkürler

7 ay önce

mert594510

Tamam

5 ay önce

Borga951364

He is kısaltması he's olarak yazılabilir

6 ay önce

zehrali4

Bende aynisini yazdim

1 ay önce

UluhanUlus

She is neden olmadi

4 yıl önce

cilgin.lif

Cunku oglan bir erkek karakter oldugu icin. She kızlar icindir ornegin She is a girl

3 yıl önce

RumeysaTad

she olmamasinin sebebi she kızlarda 'o' anlamına gelmektedir. biz 'oğlan' anlamına gelen boy sözcüğünü kullandigimiz için 'he' sözcüğünü kullanmaliyiz.

4 yıl önce

BayanEngli

She kizlar icin kullanilir

8 ay önce

silayolak7694209

Yanlış olan bir cümle varsa soruyu cevapladıktan sonra devam dediğiniz yerde bayrak çıkıyo sorunlarınızı oraya yazın cümleyi doğrulayın

3 yıl önce

welat72

Hi is a boy Neden kabul etmedi

4 yıl önce

dersimliii

Hi merhaba demek kardes kısaltmada he ile karıstırıyorsun

3 yıl önce

erdemgldal

Aynn

9 ay önce

agir.harun

"It is a bread." cümlesini de işaretledim. Ama yanlış olduğu söyleniyor. Oysa bildiğim kadarıyla "it" zamiri İngilizce'de insan dışındaki tüm varlıklar için kullanılmaktaydı. Yanlış olan nedir?

3 yıl önce

NisaAk6

He she it cumlelerinde takı kullaniliyo o yuzden

9 ay önce

melisa.7

ingilizcede to be (olmak) fiili oznelerden sonra am is are olarak kullanılır o bir oğlan demen icin he den sonra is i kullanmalısınız

4 yıl önce

Alper5104

''He is a guy'' dedim olmadı. Neden acaba?

4 yıl önce

berivaneli1

Çünkü yaniış olabilir

3 yıl önce

SametUzun1

He is a boy dogrusu

4 yıl önce

MustafaKur118042

he a boy dedim olmadi nie??

3 yıl önce

chok_bilmish

S nerden cikti ya "he's"

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"He is" "He's" olarak kısaltılabilir.

2 yıl önce

-YSF-GLR-

yanlış yapınca kabaca söylüyor

2 yıl önce

Zlfiyezyii

He is boy oluyo mu

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Somut isimlerin öncesinde muhakkak bir niteleyici sözcük geliyor. Burada "boy" sözcüğünü "a/the/my/this" vs. ile nitelememiz gerekirdi.

Mesela:
Türkçede "O elmadır." diyebiliyoruz.
Oysa İngilizce'de "It is apple" YANLIŞ sayılıyor.

Onun yerine, It is AN apple. =O BİR elmadır.

It is THE apple. =O, elmadır. THE olunca belirli bir elmadan bahsediyoruz. Bu konu ileride işleniyor.)

It is MY apple. =O benim elmam.
...

NOT: İsim çoğulsa böyle bir kaygımız yoktur: They are apples.= Onlar elmadır.

2 yıl önce

Almina349983

Bok

8 ay önce

Almina349983

Pokkk

8 ay önce

BedirhanDemir

ben 7.sınıfa gidiyorum ama bizde artık a an komuyolar böyle cümlelere

2 yıl önce

123321b

ohlu m bi geçemedim

2 yıl önce

ilhanAFAK1

arkadaşlar CEVAP;HE İS BOY

2 yıl önce

defnehavvadmr

sonsuz- 7 bey bende sizin gibi yazdım he`s diye başlayacakmışız diyor ben de şikayet ettim

2 yıl önce

LARS1900baba

ben bir malımmm he a boy yazdım

2 yıl önce

BayramKaraca

is .....dır anlamındadır. Soru, o bir oğlan, yani oğlandır denilmiyor. Bunun için bana göre doğru cevap He a boy. dır

2 yıl önce

esmazge0

ben sadece is ekini unuttum

2 yıl önce

yusufstk

he a boy dedim nasıl olmadı anlamadım ya

2 yıl önce

KRAERDOAN

sanece a yı unuttum

2 yıl önce

Maygun701

she kız demek çünkü

2 yıl önce

WolfTR

a o demek one bir demek boy oğlan demek birleştir oooo biiir oğğğlannnnn inkar ediyorum

1 yıl önce

Glockran

,bkl7g 9lunfjg90mn8m tf874

1 yıl önce

yigitozdemir2008

this is a boy diyince olmuyor

1 yıl önce

SiriusBlack99

Soru etkinliğiyle alakasını anlamadım cümlenin.

1 yıl önce

Sezinilsu1704

Boys yazdım diye yanlış dedi boy olacakmış.

1 yıl önce

Umut851265

He is boy dedim olmadii

1 yıl önce

Almina349983

M

8 ay önce

Almina349983

B9k

8 ay önce

Almina349983

Dogru

8 ay önce

Baak270376

Teşekkürler

7 ay önce

Gamzebts

Is he a boy yazdim kabul etmedi ama daha once kabul etmisti

5 ay önce

yurdanur430311

Bundan ne

3 ay önce

merve392942

Ya zor ya

3 ay önce

merve392942

Bise dicem

3 ay önce

merve392942

Kac yasindasiniz nasil deniyoo

3 ay önce

merve392942

Y

3 ay önce

merve392942

Kac yasindasıniz ingilizce nasil deniyor

3 ay önce

merve392942

Bisey sorucamm

3 ay önce

merve392942

Laaann

3 ay önce

sinem677349

İs neden kullanıyoruz

4 hafta önce

sinem677349

Is neden kullanıyoruz

4 hafta önce

ycel440201

she yazdım kabul etmedi(!)

4 hafta önce

siirttillo

He is am a boy yazdım, he is a boy olacak dedi anlamadım gitti

4 yıl önce

M3RT_01

Ben bir oğlanım yazdın. Ama orda seni ifade etmiyor. Başka birini ifade ediyor. Yani: He is a boy

2 yıl önce

sonsuz-7

Ordaki am ben anlamina geliyor dostum. Onlar senden o demeni bekliyor Örn : I am boy ben genc erkeğim anlamina geliyo O bir genç diyeceğin zaman he ile baslaman gerekiyor

4 yıl önce

ceqamenel

am is are olarak üç e ayrılan verb to be'ler arkadaşlar I am You/we are He/she/it is olarak ayrılır unutmayın bunlar birer verb yani eylem bunlarla fazladan bir verb daha yazamazsınız

4 yıl önce

melisa.7

simdi I am He , she, it is They , we, you are öznelere bu ekler gelir am ekini I ile kullanabilirsiniz kısacası he ozneaine öznesine am eki gelmez

4 yıl önce

RumeysaTad

'am' yardımcı fiildir. sizin 'am' i kaldırıp 'a' i kullanmamaniz gerekmektedir.

4 yıl önce

sametbba3

ananızı sikem orosbular

2 yıl önce

KbraYerli

he a boy diyorum yanlış diyo ya

2 yıl önce

qedicik

he a boy dedim yanlış diyor

2 yıl önce

SevdeYAZAN

He is a boy dedim olmadi

2 yıl önce

BarlksalTy

He an boy yazdım yanlış dedi ya

4 yıl önce

melisa.7

an kullanabilmek icin o kelimenin okunuşuna bakılır okunuşunda ilk harfi sesli ise a gelir sessiz ise an gelir mesela an apple a boy a university (yunuversity ) y ile baslio okunusu

4 yıl önce

RumeysaTad

iki hatanız var. Birincisi 'is' kullanmamaniz, ikincisi ise boy sessiz bir harfle başladığı için an yerine a kullanmamaniz gerekir.

4 yıl önce

ipekkbayrakk

İs i kullanmamissin

3 yıl önce

oyun19

aynen

2 yıl önce

eylensene

Doğru cümle he is an boy

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.