A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Read the open books."

Fordítás:Olvasd a nyitott könyveket!

4 éve

10 hozzászólás


brutus01

Az angol ritkán használ felkiáltójelet a mondataiban, általában akkor, ha veszélyre hív fel, vagy nagyon akar figyelmeztetni.

4 éve

Zsizsike111

Miért nincs felkiáltójel az angol mondat végén?

4 éve

KlaraEgri

Mert a mondat attól lesz felszólító módú, hogy az elejéről elhagyja a személyes névmást (alanyt), és rögtön az igével kezdi. pl let's go. Ha nem szólít meg senki akkor mindekire vonatkozik a felszólítás ha hallja vagy ha olvassa. Nekik ez így logikus. Szigetlalkók. :))

4 éve

gammagt

the opened books?????

4 éve

Zakike

Valaki tudja miert nem opened a book?

4 éve

viktoria.s127937

Igen mert az marhaság te marha

4 éve

vasvariistvan

Nahát!

2 hónapja

tcsaba333

Ez nem egy "magyaros" mondat. A zárt könyveket hogyan lehet olvasni?

4 éve

ildi.sagi

Még mindig nem világos, hogy a felszólító módban miért különbözteti meg az egyes számot és a többes számot! Az nem a szövgkörnyezetből derül ki, hogy kit szólít fel?

3 éve

Jeviczkisoma

Értelem noku??!!

2 éve