"Read the open books."

Fordítás:Olvasd a nyitott könyveket!

February 16, 2014

11 hozzászólás


brutus01

Az angol ritkán használ felkiáltójelet a mondataiban, általában akkor, ha veszélyre hív fel, vagy nagyon akar figyelmeztetni.

February 25, 2014

Zsizsike111

Miért nincs felkiáltójel az angol mondat végén?

February 16, 2014

KlaraEgri

Mert a mondat attól lesz felszólító módú, hogy az elejéről elhagyja a személyes névmást (alanyt), és rögtön az igével kezdi. pl let's go. Ha nem szólít meg senki akkor mindekire vonatkozik a felszólítás ha hallja vagy ha olvassa. Nekik ez így logikus. Szigetlalkók. :))

March 20, 2014

gammagt

the opened books?????

March 12, 2014

Zakike

Valaki tudja miert nem opened a book?

March 30, 2014

tcsaba333

Ez nem egy "magyaros" mondat. A zárt könyveket hogyan lehet olvasni?

June 10, 2014

jcsabax

Ennek igen mély filozófikus üzenete van: olyan könyveket olvass amik már nyitottak, és ne Te nyisd ki őket az olvasáshoz. :D

March 10, 2019

ildi.sagi

Még mindig nem világos, hogy a felszólító módban miért különbözteti meg az egyes számot és a többes számot! Az nem a szövgkörnyezetből derül ki, hogy kit szólít fel?

February 10, 2015

Jeviczkisoma

Értelem noku??!!

July 2, 2016

kiskiralyka

Hol a felkiáltó jelem??? Jó, hogy angol nem használja, de én másként ugrok neki a mondatnak ha ott van!!

September 26, 2018

KatalinBny2

Én is csatlakozom a felettem szólóhoz.

March 4, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.