"Iamnottheauthor."

Fordítás:Nem én vagyok a szerző.

4 éve

9 hozzászólás


Lantala_Elda

" Nem vagyok a a szerző" írta a rendszer.............miva'?

4 éve

LnrtZsuzsa

Nálam már javított: nem vagyok a az író. :(

4 éve

miskei
miskei

"én" nélkül miért nem fogadja el?

4 éve

bsumi

Mert nem azt állítod itt, hogy "nem (egy) szerző vagyok" általánosságban - ekkor jó lenne "én" nélkül, hanem kifejezetten azt állítod, hogy "nem ÉN vagyok A szerző"

4 éve

GereVince

Nem vagyok a a szerző. Ez a helyes válasz? Töröljék. Kérem.

3 éve

kmeczjudit

Én nem vagyok a a szerző........ még mindig!!!!!!

3 éve

Zenda1

vagy miért nem fogadja el az írót?

4 éve

gwandal

Mert nem azt jelenti. Az a writer, szerzoje nem csak konyvnek lehet

4 éve

Tenzin.Yonten

Én nem a szerző vagyok.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.