1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onların kitapları var."

"Onların kitapları var."

Çeviri:They have books.

February 16, 2014

32 Yorum


memduherde

They have THE books olması gerekmez mi? kitapLARI anlamını the ile sağlamıyor muyduk?

February 16, 2014

M.SeyfettinCAN

lar ekini cümleye books un sonundaki -s eki sağlıyor. the önceden bahsi geçmiş, hangi kitaplar olduğu bilindiğini gösteriyor

June 3, 2016

ersinturac

the soldiers run with THE dogS! bu cümle hakkındaki düşüncelerini merak ediyorum. Bu soru ile ilgili " they have the books" olmalıdır gibi bir düşüncem var.

July 24, 2016

incikin_

Burada esas mesele şu: Hangi kitaplar? Gelişigüzel/belirsiz bir dizi kitaptan mı bahsediyoruz? Yoksa hangi kitapları kastettiğimizi konuştuğumuz kişi biliyor mu?

Araştırmam için kaynağa ihtiyacım var diyelim.Nereden bulacağımı düşünürken arkadaşım diyor ki: Jane ve Joe'ya sor. Onlar farklı konularda araştırma yapmayı çok seviyor.
● Ask Joe and Jane. They have books. (= Onların kitapları var.)

Ya aslında benim bu konuda birkaç kitabım vardı; ama onları Jill ve Bill'e ödünç vermiştim; hâlâ geri getirmediler.
● I gave my books to Jill and Bill. They have THE books. (= Kitaplar onlarda.)

July 24, 2016

k51rT

Evet bence dogru

April 7, 2016

halitpeksu

Heyhe

April 14, 2018

kaanbedir

0ğ9

May 7, 2018

SerenSava

They have the books" belirli kitapları olduğu için daha dogru olmaz mıydı?

July 31, 2014

NurenBacal

Have ile the bir oluyormuş Olursa anlami (kitap onlarda) olurmuş Ben böyle anladim

October 8, 2014

mmhanUar1

Neden sadece have degilde have got ??

June 20, 2015

frt2107

they are have books yazdım are nerede kullanılıyordu

September 21, 2015

Harun510423

Benim dikkatimi bu they den sonra are kullanmiyacakmiydik?

November 14, 2016

doganipekciler

They have the books yazdım diye mi bütün bunlarrrr :(

April 27, 2015

Ltfi15

They have are books olmayacak mı buna da yanlış dedi

September 3, 2015

BurakBaeme

Tamam

October 24, 2016

Yusuf491044

The:O They:Onlar

January 30, 2017

gulderenbeko

Got in kelime anlami nedir

May 5, 2014

AFallenHero

Got özel anlam içermez. O have got sadece olarak. Soru ve inkar cümlelerinde haven't got ve have smb got

November 29, 2014

ulkuolmez

diger sahiplik cumlerinde got kullanmadik burda neden kullandik ki ya da digerlerinde neden kullanmadik?

October 22, 2014

halil_8

have,has aynı anlam kabül etmedi

March 27, 2015

nisanur818375

Ama onlarin kelimesinin uzerine tiklandiginda neden "their" yaziyorr

June 21, 2015

ilaydoo

They've books mu? Bana bunun nasil oldugunu biri açiklayabilirmi?

September 11, 2015

the.aysegul

they have a books olması gerekmez mi?

October 7, 2017

snngnc

a bir demek eğer araya a gelirse onların bir kitapları var olur

February 9, 2018

Orhanakmak

Own ne demek ?

October 8, 2017

BengNazay

Have yerine has olması gerekmiyormu???

January 26, 2018

mutlu51309

Has niye degil?

February 14, 2019

buse657634

They have the books olması gerekmez miydi

May 15, 2019

buse657634

They have the books olması gerekmez miydi

May 15, 2019

LOLBLG

Bu çeviri hatalı düzeltin

June 22, 2019

fatma86422

Ben aynı kelimeyi yazdim ama yanliş çikti

June 28, 2019

Emin600078

.

August 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.