Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ona pisze a ja czytam."

Tłumaczenie:She writes and I read.

1 rok temu

4 komentarze


ByAnyBunny

Nie dalam kncowki 'es' Warto o tym pamietac, bo jest to maly blad.

1 rok temu

darosoldier

czemu I am read źle ?

1 rok temu

Emwue
Emwue

Dlatego, że 'I am read' oznacza „Jestem czytanie”/„Jestem czytać” – jeśli chcesz użyć czasu present continuous to absolutnie musisz użyć formy present participle czasownika:

  • 'She is writing and I am reading'.
1 rok temu

stanel12

KURWA MAĆ

4 miesiące temu