"The investments"

Fordítás:A befektetések

October 26, 2016

6 hozzászólás


bakoca

a beruházás miért nem jó?

October 26, 2016

Tarnai

Jelentetted?

October 29, 2016

bakoca

persze

November 2, 2016

Tibi585212

a beruházások: elfogadja

April 28, 2017

MartonGeza

Kedves DUO! Két feladattal korábban azt kellett lefordítanunk, hogy "befektetés". Nem írtátok oda, hogy a tevékenységet kivánjátok-e angol nyelven látni, vagy a tevékenység végeredményét. Nos, segítek: a "befektetés", mint a befektető ember tevékenysége: "investation". A tevékenység nyomán célszerű helyre került összeg neve: "investment". Sajnálom, hogy ezt ott nem lehetett megjegyeznem, mert a program egyszerűen nem adott rá alkalmat.

March 24, 2019

miklos44

A beruházás is jó, nem csak a befektetés, szerintem is.

April 2, 2019

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.