1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am against him."

"I am against him."

Fordítás:Ellene vagyok.

February 16, 2014

28 hozzászólás


JegesZoli

ha külön írod hogy ,,ő ellene" azt nem fogadja el ez a retek


KovAnna

Mindegy, h. ellene (valami) vagy ő ellene (valaki)????


Petya2007

nekem is ez a bajom


Pettisco

De ezeket nem angolul kell beírni? "írd le amit hallasz"


gykriszti02

Megszokta keverni ezeket a mondatokat. Szinte mindig ugyanazok a mondatok csak más feladatokban.


Takatalin1

"Vele szemben vagyok." - Ez nem jó?


Raspotnikg

nem, mert itt nem az elhelyezkedési viszonyról van szó, hanem véleménybeli ellentétre kell gondolnod


SimkoLaszlo

Húúú! te nagyon keményen nyomod


gsziszi

Vagy akár küzdelemre


Lesnyik

a him nem azt jelenti, hogy neki?


gsziszi

Sokmindent jelenthet mondatbeli helyétől függően


grumbler47

"Ellenzem." Miért nem jó?


gsziszi

Mert itt valakiről van szó (him)


Gizus123

Az, hogy "ellenzem őt" nem elfogadható?


Glemese

I am .. azt jelenti: én vagyok ..


gsziszi

És az mit is jelent?


Gizus123

pl. ellenzem azt, hogy járjon a lányommal


stinnah

Akkor azt ellenzed hogy a lanyoddal jarjon, egy szituaciot, itt pedig nem szitu volt hanem a "him" kifejezes. Vagyis Ő ellene vagy


arterv2

Én azt írtam, hogy ő ellene vagyok, és nem fogadta el.


Kanga1

Én is azt írtam... mi a különbség ő ellene és őellene??????


csdorcsi

'ellenzem őt' nem fogadta el... miért?! :(


Levendula62

"Ő ellene vagyok". Ezt írtam. Ez miért nem jó????


OldAkita

Mi ragozzuk az igéket, ezért felesleges a személyes névmást elébiggyesztenünk. Az angol viszont kénytelen elétenni mert nem ragozza az igéket.


kecskepaca

nem fogadja el mert egybe kell


BorosTmeaB

Szerintem tul keves pontot ad ezekre a feladatokra


Liza661288

What?? Ezt sehogyse fogom fel


SzenteErzs

Az ellne vagyok fordítást nem fogadta el, pedig ez jó!

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.