1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Pass the pasta!"

"Pass the pasta!"

Fordítás:Add ide a tésztát!

February 16, 2014

12 hozzászólás


feketesr18

a pass-hoz még véletlenül se említi az add jelentést!


fanto9000

Ilyen a szivatásos tanítás. :-). Én jobban megjegyzem így!


Tuncogo

Anyus! Passzold mán' azt a nyamvadt pasztát! :D


Andriska88

Ha "kérem"et meg "add ide"-t is jelent akkor jelezni is kellene. Vagy nem?


P.Gabor

nem inkább " Give the pasta" ?


fectroll

Add ide a tésztát - Give me the pasta, Add ("passzold") a tésztát - Pass the pasta! Hát ez a különbség... :D


laq1958

Én azt hittem: Kihagyom (passzolom) a tésztát. :)


[törölt felhasználó]

    Mi a tészta, focilabda?


PeterArvai

    Ez egy elég barátias hangnem lehet. Szleng féle. Jó pofa. Ezt se felejtem el.


Weeda_1987

    adja... nincs is a felajánlások között


NagyTams584533

    Átadja a tésztát?!

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.