"Pass the pasta!"

Fordítás:Add ide a tésztát!

4 éve

29 hozzászólás


feketesr18

a pass-hoz még véletlenül se említi az add jelentést!

4 éve

fanto9000
fanto9000

Ilyen a szivatásos tanítás. :-). Én jobban megjegyzem így!

4 éve

puskaskati

Igen, nem ártott volna!

4 éve

Tuncogo

Anyus! Passzold mán' azt a nyamvadt pasztát! :D

2 éve

branlaci2016
branlaci2016

Így igaz, szerintem ez a szó nagyon régen még a futball őskorából jött át a többivel eggyütt. ( kornel, tacss, henc...stb kicsit eltorzult de felismerhető az eredete!)

7 hónapja

Andriska88
Andriska88

Ha "kérem"et meg "add ide"-t is jelent akkor jelezni is kellene. Vagy nem?

4 éve

laq1958

Én azt hittem: Kihagyom (passzolom) a tésztát. :)

4 éve

fectroll
fectroll

That's wrong.

4 éve

P.Gabor

nem inkább " Give the pasta" ?

4 éve

szekeres.b

Give me the pasta

4 éve

fectroll
fectroll

Add ide a tésztát - Give me the pasta, Add ("passzold") a tésztát - Pass the pasta! Hát ez a különbség... :D

4 éve

P.Gabor

Igen pontosabban.

4 éve

balint123133

Mi a tészta, focilabda?

2 éve

Weeda_1987

adja... nincs is a felajánlások között

10 hónapja

NagyTams584533

Átadja a tésztát?!

6 hónapja

Jpiroska

Én is azt hittem, de nem fogadta el. Szerinte add ide a tésztát.

4 éve

PeterArvai

Ez egy elég barátias hangnem lehet. Szleng féle. Jó pofa. Ezt se felejtem el.

4 éve

Tuda7

pass - valami elmúlt... add ide - give....nem,

4 éve

fectroll
fectroll

Múlt(idő) Past (tense)

4 éve

LszlVarga11

Azért a szó magyar megfelelőjéhez odaírhatnàk mit jelent valójàban,mert a :telik ; múlik ; eltelik szavakból nem derül ki pontosan mit is kérnek megoldàsnak.

4 éve

Kergabi

Én meg arra gondoltam, hogy "hagyd el a tésztát", de nem lett jó :(

3 éve

MnikaDotzi

Nem helyes szerintem az "add oda a tésztát" felajánlott megoldás.

2 éve

MichaelBis994847

Aszta paszta!

1 éve

reja20-98

Ez pontosan ezt jelenti? Vagy inkább szleng: passzold ide a tésztát...?

4 éve

Lyzbet

A "pass"-nak is sok jelentése van,ezért az "add ide" fordítás megfelel.

Néhány példa:

  • átad, odaad, továbbad vmit

Could you pass the salt, please?

Gerald passed the note to me.

-passzol, átad (labdát) (sport):

pl.Edwards passes to Brinkworth.

  • átmegy (sikeresen túljut vizsgán, teszten):

I've passed my driving test!

  • elmegy, elhalad (vki/mi mellett/előtt), megelőz:

I passed him on the stairs this morning

-eltelik; eltölt (időt) :

Four years have passed since that day.

4 éve

serq1

köszi

4 éve

cselida

akkor az - odaadja a tésztát - is jónak tűnik nekem, de nem fogadja el.

3 éve

nagyi60

a drága jó felmenőit, ha nem a saját választékába válogattam nem fogadta el, totál értelmetlen dolgokat adott, de ki vagyok én hogy kötözködjek?

4 éve

angi0317

Nekem erről az jut eszembe, hogy passzold ide a tésztát, vagyis passz.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.