1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman drinks the water."

"The woman drinks the water."

Çeviri:Kadın suyu içer.

February 16, 2014

41 Yorum


DurmushanB

kadın su içer dedim olmadı suyu ile su arasında bence çok büyük bir fark yok


NevfelSayn

Bnde aynisini ettim bunun mallihi


NigarAslanova

the water yazarsan doğru olucakdır:)


ykece9

Yok ama ingilizceyle turkcede fiil farklilasmasi var sen ne kadar su icr desemde o ingilizcede farkli anlam kazaniyor


Cansu.....

"The " belirlilik anlami katiyor. The water ' suyu'


irem29

kadın su içer yaptm suyu ve su ne farkı var kiii


NigarAslanova

o zaman the water yazmalı oluyorsun:)


Melis480319

The belirlilik anlamı katar fark etdiysen orda the var


Bengisu00

kadın su içer dedim yaaa


alper681487

Çok komiksin hihiihihiihhihi


ceyda-beyz1

hiç fark yok ha su içer ha suyu içer ne farkeder


kemal669405

Bazen ayni soruyu sorup suyu bazen de su diyo sjsjsjjsjsjsjsj


Arif4English

sesi algılıyamadı


BurakKurha

E yerine a sayiyo bu ne cok sacmq


ESMANURTUYGUN.

KADIN SU İCER DEGİLMİ


da58edhf4

Değil. The eki belirtme anlamı taşıyor. Örneğin "Water" dediğimizde tüm suları kapsar ama "The water" dediğimizde sadece belirtilen suyu kapsar.


Yusuf977487

Tesekkurler simdi anladim


erkanaieol

S çoğunluk bildirmiyor mu


Zeynep54502

Bende "The"kelimesinin birini büyük vermesi gerekiyordu fakat ikisinide küçük verdiği için cümlemi kabul etmedi


Zeynep54502

Halen daha kabul etmiyor


aybukesm

The water dediği için suyu olur the olmasaydı su olurdu


RamazanGke1

bnde kaçın su içer yaptım :)


Nigar564819

Bazen su diyo bazen de suyu diyo. Aralarindaki fark ne?


emiralmiss

Su içer dedim ne fark var


mzdelife2

Ya ben de woman yerine women yazmışım yanlış kabul etti


deniz419951

"Kadın su içer" ile "kadın suyu içer" arasındaki mantıklı bir farklılık yok.


saAksoy1

Kadın Suyu İcer


HetamAllah

woman drinks water niye boyle olmuyor


NurettinEren

Arkadaşlar lütfen 10 yaşında bir çocuğum ve hiç sızlanmadan, bir yerden bakmadan gayet kolay yaptım ayıp yaaa


Yasin.camyar

Women ile woman Farkı ne acaba ya hataya düşürüyor beni men man gibi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.