"The woman drinks the water."

Çeviri:Kadın suyu içer.

4 yıl önce

32 Yorum


DurmushanB

kadın su içer dedim olmadı suyu ile su arasında bence çok büyük bir fark yok

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis
4 yıl önce

Defnezdemi

Teşekkürler

3 yıl önce

ykece9

Onemli deyil

2 ay önce

Bengisu00

neresi o fark

3 yıl önce

NevfelSayn

Bnde aynisini ettim bunun mallihi

4 yıl önce

NigarAslanova

the water yazarsan doğru olucakdır:)

5 ay önce

ykece9

Yok ama ingilizceyle turkcede fiil farklilasmasi var sen ne kadar su icr desemde o ingilizcede farkli anlam kazaniyor

2 ay önce

eren560451

Ayn

1 hafta önce

Cansu.....
Cansu.....

"The " belirlilik anlami katiyor. The water ' suyu'

2 yıl önce

Ferhat182626

Tesekurler

1 yıl önce

Miray46371

Teşekkürler!

8 ay önce

Bengisu00

kadın su içer dedim yaaa

3 yıl önce

alper681487

Çok komiksin hihiihihiihhihi

5 ay önce

kemal669405

Bazen ayni soruyu sorup suyu bazen de su diyo sjsjsjjsjsjsjsj

8 ay önce

irem29

kadın su içer yaptm suyu ve su ne farkı var kiii

3 yıl önce

NigarAslanova

o zaman the water yazmalı oluyorsun:)

5 ay önce

Melis480319

The belirlilik anlamı katar fark etdiysen orda the var

6 ay önce

ceyda-beyz1

hiç fark yok ha su içer ha suyu içer ne farkeder

1 yıl önce

Abs539123

kadı su içer

1 yıl önce

Arif4English

sesi algılıyamadı

1 yıl önce

BurakKurha

E yerine a sayiyo bu ne cok sacmq

11 ay önce

ESMANURTUYGUN.

KADIN SU İCER DEGİLMİ

11 ay önce

SmashTR

Değil. The eki belirtme anlamı taşıyor. Örneğin "Water" dediğimizde tüm suları kapsar ama "The water" dediğimizde sadece belirtilen suyu kapsar.

7 ay önce

erkanaieol

S çoğunluk bildirmiyor mu

3 ay önce

aybukesm

The water dediği için suyu olur the olmasaydı su olurdu

2 yıl önce

RamazanGke1

bnde kaçın su içer yaptım :)

1 yıl önce

ykece9

-1like almus

2 ay önce

Dilara792149

S neden geliyor?

1 ay önce

Nigar564819

Bazen su diyo bazen de suyu diyo. Aralarindaki fark ne?

1 ay önce

emiralmiss

Su içer dedim ne fark var

3 hafta önce

mzdelife2

Ya ben de woman yerine women yazmışım yanlış kabul etti

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.