Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The woman drinks the water."

Çeviri:Kadın suyu içer.

4 yıl önce

27 Yorum


DurmushanB

kadın su içer dedim olmadı suyu ile su arasında bence çok büyük bir fark yok

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis
4 yıl önce

Defnezdemi

Teşekkürler

2 yıl önce

ykece9

Onemli deyil

3 hafta önce

Bengisu00

neresi o fark

2 yıl önce

NevfelSayn

Bnde aynisini ettim bunun mallihi

3 yıl önce

NigarAslanova

the water yazarsan doğru olucakdır:)

4 ay önce

ykece9

Yok ama ingilizceyle turkcede fiil farklilasmasi var sen ne kadar su icr desemde o ingilizcede farkli anlam kazaniyor

3 hafta önce

Cansu.....
Cansu.....

"The " belirlilik anlami katiyor. The water ' suyu'

2 yıl önce

Ferhat182626

Tesekurler

1 yıl önce

Miray46371

Teşekkürler!

7 ay önce

Bengisu00

kadın su içer dedim yaaa

2 yıl önce

alper681487

Çok komiksin hihiihihiihhihi

4 ay önce

kemal669405

Bazen ayni soruyu sorup suyu bazen de su diyo sjsjsjjsjsjsjsj

6 ay önce

irem29

kadın su içer yaptm suyu ve su ne farkı var kiii

3 yıl önce

NigarAslanova

o zaman the water yazmalı oluyorsun:)

4 ay önce

Melis480319

The belirlilik anlamı katar fark etdiysen orda the var

4 ay önce

ceyda-beyz1

hiç fark yok ha su içer ha suyu içer ne farkeder

1 yıl önce

Abs539123

kadı su içer

1 yıl önce

Arif4English

sesi algılıyamadı

1 yıl önce

BurakKurha

E yerine a sayiyo bu ne cok sacmq

10 ay önce

ESMANURTUYGUN.

KADIN SU İCER DEGİLMİ

9 ay önce

SmashTR

Değil. The eki belirtme anlamı taşıyor. Örneğin "Water" dediğimizde tüm suları kapsar ama "The water" dediğimizde sadece belirtilen suyu kapsar.

5 ay önce

erkanaieol

S çoğunluk bildirmiyor mu

2 ay önce

aybukesm

The water dediği için suyu olur the olmasaydı su olurdu

2 yıl önce

RamazanGke1

bnde kaçın su içer yaptım :)

1 yıl önce

ykece9

-1like almus

3 hafta önce