Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim makarnamız tabakta."

Çeviri:Our pasta is on the plate.

4 yıl önce

10 Yorum


eyupulker

İs neden olmak zorunda our pasta on the plate neden olmaz ?

4 yıl önce

EsraFikriye

"in the plate" neden olmaz?

4 yıl önce

EnesDolu

our pasta. dediği için çoğulluk düşünüp are yaptım kabul etmedi açıklar mısınız

4 yıl önce

mgvn
mgvn

Our pasta is on plate alternatifi olabilir mi ? on plate ; tabak üzerinde , tabakta manasında .

4 yıl önce

HasanKARATEPE

At the plate neden olmuyor

4 yıl önce

antoniooo909

our macaroni is on the dish

4 yıl önce

enenengin

At in kullanımı farklı o nedenle at kullanılmaz.

4 yıl önce

alifk45

At turkçedeki bulunma hal eki yerine kullanilir " o evde " gibi

4 yıl önce

mehmetonkor

Neden is geliyor our cogul ifade are gelmesi gerekmez mi ?

4 yıl önce

RahmanAdam

Çünkü özne esasında tekil. Our pasta = it

Bizim pastamız burada gizli özne olan O'dur.

4 yıl önce