"Assoonassheeats,Idrink."

Fordítás:Mihelyt eszik, én iszom.

4 éve

10 hozzászólás


SawHun

A fordításhoz képest, kicsit pluszba érzem a mondatba az "as soon" részt. Józan paraszti ésszel gondolnám, hogy elegendő ennyi is: As she eats, I drink (Amint ő eszik, én iszom.)

4 éve

Jpiroska

Én úgy tanultam, hogy az as soon as azt jelenti, hogy amilyen hamar csak... és utána jön a többi.

4 éve

csabicska

Akkor valaki fordítsa ezt le nekem magyarra! Ezt én nem értem. Ameddig eszik én iszom. Még csak, csak. Bár ennek se sok értelme van.

4 éve

kaktusz57

As soon, amint lehet, amint lehetséges. Vagyis, amint lehet ő eszik én iszok. vagy rosszul gondolom?

4 éve

oregkvinto

én attól kapok agyvérzést hogy két példával ezelőtt az volt a feladat hogy as soon as he eats,i eat arra az volt a helyes válasz hogy amint ő eszik, én is eszem!!! ott kellett az is itt meg nem jó pedig csak egy szócserevolt! lehet hogy mégsem angolt fogok tanulni

4 éve

NO22emi

De a példában, amit írsz, mindketten ettetek, ő IS és te IS, a jelen példában viszont ő eszik, te pedig iszol, ezért nincs most IS. ;-)

4 éve

Leving

legkorábban akkor, mikor ő eszik, én iszom

4 éve

EszTomi

... ha ő nem eszik*, akkor én szomjan halok, de akkor is megvárom, hogy beleharapjon a kajájába! :D

. * - mert mondjuk már előtte evett, csak én nem tudok róla

4 éve

HeckmannFe

Az amikor és az amint szavak nem ugyanazt jelentik?

1 éve

Robika344178

Az ahogyan is jelentésben ahogy. El kellene fogadja

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.