1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir gömlek giyerim."

"Ben bir gömlek giyerim."

Çeviri:I wear a shirt.

February 16, 2014

11 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

sibelim

Öle zaten

March 15, 2014

BeratEfe

'I wear a shirt' olması gerekmiyor muydu?

February 16, 2014

tarikcelikel

''ı '' kabul görülmüyor cümle başında illaki ''I'' olmalı

June 12, 2014

OzanUgn

şu wear/wears farkini anlamadim

February 10, 2018

gozde.3548

A yerine an yazdim kabul etmedi ikisi de bir anlaminda degil miydi

February 15, 2015

AffanKaanG

A/An aynı amaçla kullanılır fakat kelimenin OKUNUŞUNA GÖRE ünlü ile başlıyorsa an ünsüz ile başlıyorsa a kullanılır.Örn universty kelimesi okunuşa göre yuniversity dir yani ünsüz ile okunuşa başlanır o yüzden a university dir

July 18, 2015

laydaBalc1

Ama an ilk harfi sesli ise kullanılır sadece

February 20, 2016

eminesedatopal05

doğru yazdım zaten

March 28, 2016

mehmet753800

I am olmalıydı

February 10, 2018

YasinArsla278643

3kıh7fof

April 21, 2018

RfatTunca

Doğru zaten

August 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.