"Ben bir gömlek giyerim."

Çeviri:I wear a shirt.

4 yıl önce

11 Yorum


sibelim

Öle zaten

4 yıl önce

tarikcelikel

''ı '' kabul görülmüyor cümle başında illaki ''I'' olmalı

4 yıl önce

BeratEfe

'I wear a shirt' olması gerekmiyor muydu?

4 yıl önce

gozde.3548

A yerine an yazdim kabul etmedi ikisi de bir anlaminda degil miydi

3 yıl önce

AffanKaanG

A/An aynı amaçla kullanılır fakat kelimenin OKUNUŞUNA GÖRE ünlü ile başlıyorsa an ünsüz ile başlıyorsa a kullanılır.Örn universty kelimesi okunuşa göre yuniversity dir yani ünsüz ile okunuşa başlanır o yüzden a university dir

3 yıl önce

laydaBalc1

Ama an ilk harfi sesli ise kullanılır sadece

2 yıl önce

eminesedatopal05

doğru yazdım zaten

2 yıl önce

OzanUgn

şu wear/wears farkini anlamadim

10 ay önce

mehmet753800

I am olmalıydı

10 ay önce

YasinArsla278643

3kıh7fof

7 ay önce

eminesedatopal05

ha ı I ne farkı var

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.