1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir gömlek giyerim."

"Ben bir gömlek giyerim."

Çeviri:I wear a shirt.

February 16, 2014

35 Yorum


BeratEfe

'I wear a shirt' olması gerekmiyor muydu?


Asya670090

Öyle zaten . Bende yazdim ama yanlis dedi


ela842579

Evet benimde yanlış çıktı


Mehmetilhan4747

Evet öyle olması gerekiyor bende öyle yazdım doğru yaptım


BraAydeniz

Ben oyle yazinca yanlis saydı


Kemal632904

Hayır ben öyle yaptım ama sonra yanlış yaptığımı anladım


Emre356630

Benimkide olmadı


OzanUgn

şu wear/wears farkini anlamadim


Fato294255

S takısı sadece he, she, it zamirlerine gelir


volkanetinkaya

Wear i you we they den sonra he she it e wears


gozde.3548

A yerine an yazdim kabul etmedi ikisi de bir anlaminda degil miydi


AffanKaanG

A/An aynı amaçla kullanılır fakat kelimenin OKUNUŞUNA GÖRE ünlü ile başlıyorsa an ünsüz ile başlıyorsa a kullanılır.Örn universty kelimesi okunuşa göre yuniversity dir yani ünsüz ile okunuşa başlanır o yüzden a university dir


laydaBalc1

Ama an ilk harfi sesli ise kullanılır sadece


Tlaylikci

Evet ikisi de bir anlamında


tarikcelikel

''ı '' kabul görülmüyor cümle başında illaki ''I'' olmalı


eminesedatopal05

doğru yazdım zaten


Elanur978751

Abi saçmalık yaa ı wear a skirt yazdim dogrusunda da aynisi yaziyir ama yanlis kabul ediyor


sedat830876

Skirt etek shirt gomlek demek


HamitYusuf

tüm canım gitti bu soru yüzünden


Zehra439668

doğru olduğu halde yanlış diyo?


ummuates_

şu hataları düzeltin ya


volkanetinkaya

Shirt tişört degil mi gömlek diyor orda


glwvhO

Ulan 1 saat tir doğru yapıyom yalnış diyo


Nazmiye15649

Neden kabul etmedi anlamadım.


HAMZA628963

Wear giyerim mi demek


Nur915130

Aynısını yazdım zaten


kardelen1310

Bemde aynisini yazdim ama yanlis dedi


MunasibHac

S takisi nerde kulanilir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.