Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuklar bana şapkalarını gösterirler."

Çeviri:The children show me their hats.

4 yıl önce

44 Yorum


muharrem78

"To me " buradaki to niye geldi Anlamadım

4 yıl önce

BeratEfe

'the children show their hats to me' de olur mu acaba?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur

4 yıl önce

sametyavac

Dualingonun sagdece kelime programi varmi acaba

3 ay önce

hseyin18783

No

2 ay önce

serkan756270

Olur cok seyapma

3 yıl önce

Ecevit5

The eklersen daha once bahsettigin cocuklardan bahsetmis olursun ama ilk defa bahsediyorsan the kullanmamalisin

9 ay önce

yasdem

the children show hats me 'de nasil bir hata yaptim soylermisiniz

4 yıl önce

omercito
omercito

Öncelikle "show me XX" veya "show XX to me" kullanımlarından birini tercih edin. "show XX me" hatalıdır.

İkinci olarak "hats" kelimesinden önce "their" iyelik sıfatını kullanmanız gerekiyor. Çünkü "onların şapkaları"ndan bahsediyorsunuz.

4 yıl önce

Zeynep894104

Çokbilmiş herkes biliyor onu

2 ay önce

zippogirl

The their hats dedim bir tek the icin kabul etmedi ama sapkalarini diyor belirli degilmi yanlis mi biliyorum??

4 yıl önce

Swl_Koc

The children show me the hats neden olmadi acaba?

1 ay önce

SelmaUurlu3

Verilen yanıtla benim yazdığım aynı neden kabul edilmedi?

3 hafta önce

Mesutov

The children show Their hats me yaptım kabul etmedi anlam değişiyormu

4 yıl önce

omercito
omercito

"show me XX" veya "show XX to me" kullanımlarından birini tercih edin. "show XX me" hatalıdır.

4 yıl önce

Vuralgzm123

Demekki degis miyor aga

3 yıl önce

TarabLusi

kids= cocuklar ise boys= ne ? children=ne ? turkce cocuklar demis cevap olarak boys yazdim kabul etmedi kids dedi.

4 yıl önce

kaplankara

Boys=oglanlar

3 yıl önce

Embesil

Kids=çocuklar boys=oğlanlar children= çocuklar [ child ' ın çoğul hali children'dır.]

3 yıl önce

ugurlu5

"şapkalarını" kelimesini çevirmek için "yours hats" kullandım hatam nedir ?

3 yıl önce

Embesil

Your hats olması gerekir. Yours seninki anlamına gelir yani zamirdir.

3 yıl önce

free_author

Ya Son can Son soru araya their araya koymadım en baştan başlıcam

3 yıl önce

Ugur_Ucan

The children show me his the hats yazdim fakat (the) olduğundan dolayı kabul etmedi. Neden acaba?

3 yıl önce

SezerMekik

The chidren show me their hats. Their neden koyuyoruz

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

The children show me hats = çocuklar bana şapka gösterir

The children show me the hats = çocuklar bana şapkaları gösterir

The children show me their hats = çocuklar bana şapkalarını gösterir

3 yıl önce

TurgutMaras

"Their caps to me." de caps ne hats istiyor caps oneriyor

3 yıl önce

BetlYarenz

Caps ne ?

3 yıl önce

Vuralgzm123

Walla bende bilmiom ki. Sınıftakilerde dio anlamiom. X-(

3 yıl önce

nzlclk

The children show me their hats yazdım. yanlış kabul etti düzeltirken hats yerine caps koymuş. ikisi de şapka anlamında kullanılmıyor mu? Doğru kabul etmesi gerekmiyor mu? Aynı anlamdaki sözcükler sonuçta

3 yıl önce

sayginkula

The children show me hats bu cümlede yanlışım nerede

2 yıl önce

Amine78279

biraz değişik

2 yıl önce

Emre369698

Ayip ne kardesim

1 yıl önce

EkinnArslan

their ne alaka

1 yıl önce

Ecevit5

Heats yazdim yanlis dedi

9 ay önce

OZLEMFULYA

Nasil yanlis !!

4 ay önce

Gke608395

Their mi bu me olmali

4 ay önce

Abdurrahma85555

the child seen me hats diyince ne gibi terslik oluyo

4 ay önce

Hsnx3D

The childrens show me hats olmaz mı

3 ay önce

-PJM-

"The children show me the hats" olmaz mı?

3 ay önce

uygurhan24

Their neden konuluyor ne ise yarıyor bi anlatır mısınız?

3 ay önce

ahmedxan

''the chıldren show me their hats'' sadece children daki -i- harfini -ı- olarak yazdığım için kabul etmedi. Cümle anlam olarak değişti mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Ingilizcede kucuk ı diye bir harf olmadigindan kabul edilmez

4 yıl önce

muratsahin.

The children show me theirselves hats asil olmasi gereken bu degil mi

4 yıl önce

omercito
omercito

"Themselves - Kendilerine/Kendilerini/..." bir dönüşlülük zamiridir, burada kullanılması hatalı olur.

Burada bir iyelik sıfatı kullanılmış, yani "their - onların".

(Ek bilgi: Theirselves yerine daha çok themselves kullanılıyor.)

4 yıl önce