"Biz sahnedeyiz."

Çeviri:We are on stage.

4 yıl önce

11 Yorum


CelalInan

Neden on

4 yıl önce

EnesKofogl

'Scene' sahne anlamına gelmiyor mu

4 yıl önce

erdem96

Evet ama o sajne bu sahne değil.

4 yıl önce

Mustafa126287

scene manzara görünüş anlamındaki şey bu ise tiyatro konser deki sahne den bahsediyor

6 ay önce

recep839020

at bulunma degılmı nıe on

5 ay önce

xGrandMasterx

"We are in the stage." de olmaz mı?

4 yıl önce

Mustafa126287

in içinde demek on üzerinde demek on olmalı

6 ay önce

Mustafa126287

we are the stage olmazmı

6 ay önce

-PJM-

"We are at stage" neden olmadığını cevaplayabilir misiniz?

6 ay önce

yusuf827651

Neden the yok

6 ay önce

xxnjcs
xxnjcs

we are at the stage neden olmadı laaaaaaaa

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.