Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz sahnedeyiz."

Çeviri:We are on stage.

4 yıl önce

10 Yorum


CelalInan

Neden on

4 yıl önce

EnesKofogl

'Scene' sahne anlamına gelmiyor mu

4 yıl önce

erdem96

Evet ama o sajne bu sahne değil.

3 yıl önce

Mustafa126287

scene manzara görünüş anlamındaki şey bu ise tiyatro konser deki sahne den bahsediyor

1 ay önce

recep839020

at bulunma degılmı nıe on

2 hafta önce

xGrandMasterx

"We are in the stage." de olmaz mı?

4 yıl önce

Mustafa126287

in içinde demek on üzerinde demek on olmalı

1 ay önce

Mustafa126287

we are the stage olmazmı

1 ay önce

-PJM-

"We are at stage" neden olmadığını cevaplayabilir misiniz?

1 ay önce

yusuf827651

Neden the yok

1 ay önce