"I love Italian food."

Fordítás:Imádom az olasz ételeket.

February 16, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Annemary_

"Szeretem az olasz kaját." Szerintem ez is ugyanazt jelenti, mint a megadott helyes megoldások, csak "konyha nyelven" mondva.


AgnesBedo

Miért többes szám "olasz ételeket", akkor miért nem azt írja, itt csak "Italian food" van? A food-nak van többe száma, foods!!!


Harga

Az egyes és többes szám használata a két nyelvben gyakran eltérő. Megtanulandó, hogy mikor melyiket kell használni.


fullac

A food az étel és nem többesszám


wolpone

Imádom??????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.