"I love Italian food."

Fordítás:Imádom az olasz ételeket.

4 éve

6 hozzászólás


Annemary_

"Szeretem az olasz kaját." Szerintem ez is ugyanazt jelenti, mint a megadott helyes megoldások, csak "konyha nyelven" mondva.

4 éve

AgnesBedo

Miért többes szám "olasz ételeket", akkor miért nem azt írja, itt csak "Italian food" van? A food-nak van többe száma, foods!!!

4 éve

Harga
Harga

Az egyes és többes szám használata a két nyelvben gyakran eltérő. Megtanulandó, hogy mikor melyiket kell használni.

4 éve

AgnesBedo

Köszönöm.

4 éve

trezitrezi

Szerintem is a kaja meg az ètel ugyan az :D

3 éve

fullac

A food az étel és nem többesszám

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.