1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Thanks, bye!"

"Thanks, bye!"

Fordítás:Köszi, viszlát!

February 16, 2014

14 hozzászólás


Shuday

A "Kösz, szia" nem kéne hogy hibának számítódjon.


Georgge111

nem jó, mert a bye-al elköszönünk ezért köszi, viszlát a helyes


1stNandiIsReal

Figyelj angolul kell irni


opekope2

Csak a szöveget nézi, az írásjeleket nem. :-)


FredenZsfi

Ez a feladat rossz és hibás.


neudodo

A köszönöm viszontlátásra sem...


vsz9

A viszlát csak beszélt forma, szerintem is a helyes kifejezés a viszont látásra


Dorikaa204

Miert nem jo az hogy koszi szia???????????????:?


Georgge111

nem jó, mert a bye-al elköszönünk ezért köszi, viszlát a helyes


Sztankay54

A szia univerzális kifejezés már úgy a találkozásra mint az elköszönésre.Hiába változik a nyelv..


SzKata76

bye - viszlát, hi - szia, goodbye - viszontlátásra és akár viszlát de inkább az első és így a bye a rövidebb formája az elköszönésnek.


csipi94

Mi az oka annak, hogy a köszönöm-et kijavitotta köszi-re?


talcsi1

Össze vissza pontoz ma este a duplázóban. Elnyelte legalább 100 pontomat!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.