1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He cooks the meat again."

"He cooks the meat again."

Fordítás:Újra megfőzi a húst.

February 16, 2014

12 hozzászólás


Vacka

"megint húst főz" nem jó?

February 20, 2014

bindanino

he cooks meat again lenne the nélkül. itt azt a konkrét húst főzi meg újra

February 28, 2014

serq1

köszi

May 13, 2014

IbolyaKiss

Elvileg jó! Jelentsd!

February 22, 2014

lehnerv

szerintem is jónak kellene lennie

March 12, 2014

frankgeorge21

Én is azt írtam: Újra húst főz de nem fogadja el

March 10, 2014

noszi

van olyan akinek elfogadta a "még egyszer megfőzi a húst" ? Az again még egyszer jelentésű is: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/again_1 . Sajnos én egybe írtam a "még egyszer"-t...

February 16, 2014

aptg.gabi

Én is a: HÚST FŐZ MEGINT. variációra gondoltam. Magyarban van különbség, (ugyanazt a húst főzi meg még1x vagy újra húst készít, mert szereti) itt miből derül ki?

March 3, 2014

bindanino

a határozott névelőből. THE. ezáltal tudjuk, hogy a konkrét, már ismert dologról van szó.

March 3, 2014

aptg.gabi

köszi a választ :)

March 4, 2014

NorbertHer3

Ugyan azt irtam mint Vacka.az mièrt nem jó?

April 21, 2014

Marika836886

újra megfőzi a húst: ezt írtam és nem fogadta el ilyenkor mi van??

August 14, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.