1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "He is fine."

"He is fine."

Tłumaczenie:On ma się dobrze.

February 16, 2014

12 komentarzy


komurka

On ma się dobrze też nie jest dobrze


buskes76

Jak najbardziej jest ok :)
"He is fine" - "On ma się dobrze"


dardzia

Tez tak wpisalam i zaliczylo


evva89

Nie rozumiem dlaczego "on ma sie dobrze" jest zle i powinno byc " z nim jest dobrze" dlaczego w tym przypadku "he" jest tlumaczpne zamiast "on" na "z nim"


buskes76

Pewnie dzięki twoim zgłoszeniom poprawili a nawet DL samo sugeruje najlepszą odpowiedź; "He is fine" - "On ma się dobrze"


Yola448704

"On ma się dobrze" jest... kalką z angielskiego. Po polsku mówi się:

He is fine/ He is OK/ He is alright - Dobrze się miewa / On dobrze
się miewa / Dobrze się sprawuje / Nic mu nie jest / Jest w dobrym
stanie/U niego wszystko w porządku/Jest w porządku (cały i zdrów)


Kristine466318

Nie zgadzam się, że "On ma się dobrze" to kalka z angielskiego. Angielska wersja brzmi "He is fine" kalka by była "On jest dobry" czy coś w tym stylu. "On ma się dobrze" jest równie dobrym tłumaczeniem jak twoje sugestie "Dobrze się miewa" czy "On dobrze się miewa". Natomiast inne twoje tłumaczenia są albo zbyt szczegółowe albo wręcz błędne. Np. "On jest w porządku" może również oznaczać, że można na nim polegać, że jest uczciwy. "On dobrze się sprawuje" też oznacza co innego niż "He is fine". Więc sugerując tego rodzaju tłumaczenia wprowadzasz w błąd innych użytkowników.


Magda438660

Mi zaliczyło "U niego w porządku".


buskes76

Gdyż to także prawidłowe tłumaczenie


WiktoriaBa147789

napisałam - on jest w porządku. nie uznało mi, dlaczego??


br0d4
Mod
Plus

Przeczytaj, proszę, starsze wyjaśnienia - zamiast pytać o to, co już zostało omówione.

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.