1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A fiúk elolvasnak egy újságo…

"A fiúk elolvasnak egy újságot."

Fordítás:The boys read a newspaper.

February 16, 2014

9 hozzászólás


CsabaStadler

A válasz miért nem "The boys reads a newspaper"?


Bocskay

Mert ha többes számba beszélünk "the boys" akkor nem kell az s a "read"-hez :)


Altrock

Szerintem mert nem E/3 ben, azaz ö, hanem T/3ban, azaz ök


Reki55

Nem ertem, a "The boys read a newspaper" miert nem helyes. Ez 1000%,h jo...


WeiszZolta

Wtf jo kéne h legyen


bumbi777

nah igen ezt én sem értem ,newspaper...


marcsianyu

A fiúk / többes számban vannak ezért kap a szó egy "s"-betűt. Az újság pedig egyes számban van, mert újságot olvasnak és nem újságokat, ezért ez marad egyes számban. Ok:?


sanya200

Ha csak a read utún rakok s-t az miért nem jó?Akkor is "olvasnak"


marcsianyu

Ha a read után raksz "s-et, akkor csak egyesszám 3. személy és 1 személyre vonatkozik. Ha fiukról van szó, akkor az ige tsz.-ban van és ott nincs "s" .

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés