"Die Katze trinkt eure Milch."

Çeviri:Kedi sütünüzü içiyor.

October 27, 2016

9 Yorum
Tartışma kilitli.


remcan77

eure ve euren arasındaki fark tam olaran nedir aynı şey deine ve deinen'de de var


ex_contributor

nesnenin (burada Milch) dilbilgisi acisindan cinsiyeti, ve fiilin ismin hangi halini gerektirdigi. burada nesne disi (die Milch) ve akkusativ yani ismin -i hali. Nesne eril olsaydi euren olurdu.


nisa19212

Örnegin der mann trinkt euren wein gibi mi?


nazlcan44827

Direne direne kazanacağızzz


aydin898

Zor degil aslinda. İsimlerin artikellerini ezberlemek gerek, burda die, ve ismin ne durumda oldugunu gormek gerek, burda akkusativ. Cok pratikle asilmayacak sey degil. Die nin akkusativi yine die. Ve bunun e'sini alip ekliyoruz.


JesusHalis

"Kedi sizin sütünüzü içiyor." Tamamen doğru. Ama kabul etmemekte ısrarlı baykuş. :))


Strawberry_Elos

Kediler de kabul edilmeliydi


SenaNurMutlu

Büyük harfle yazmadım diye canımı yedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.